Wat heb je dat prachtig verwoord. De tranen rollen over mijn gezicht. Ontzettend veel sterkte!
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 15:42
fargo schreef:
Wat een prachtige sterke meid was het, eentje om trots op te zijn. Heel veel sterkte met het verlies. Wat was haar afstamming?
poe, dat zou ik even in haar papieren op moeten gaan zoeken........maar vandaag even niet Haar papa was koblenz dat weet ik nog wel. Ik weet ook nog dat toen ik er over dacht haar een veulen te laten krijgen dat de gelderse fokkers haar vreselijk interessant vonden bij het zien van haar papier.Ze staat geloof ik wel op ....horse index...zeg ik dat zo goed??? en haar naam op papier is Regina, dan zou je het zo op kunnen zoeken geloof ik.
verder iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties
Echt prachtig! Ik heb het zelf gelukkig op het randje niet mee hoeven maken, maar ik zit hier ook echt met een brok in mijn keel. Hele mooie merrie met een sterk karakter waar jij heel goed mee om kon gaan, dat is speciaal.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 19:07
EskeGirl schreef:
Alison, prachtig geschreven. Ik heb echt kippenvel en tranen in mijn ogen...
Wat ben ik trots dat ik de video voor je heb mogen maken...
Prachtig geschreven, echt kippenvel over mijn hele lichaam.
different1
Geplaatst: 22-11-11 20:09
Kippenvel op m'n armen en een brok in m'n keel... Ik kan zo goed begrijpen hoe je je voelt, en hoe je je gevoeld hebt. Wat een prachtig mooi laatste topic voor jouw ster, want dat was ze bij leven en dan is ze nu in de hemel.
Wat heb je dat prachtig omschreven zeg. Uit je tekst kun je gewoon het gemis voelen. Kippenvel was hier overduidelijk aanwezig.
Ik weet nog dat ik toen jouw topic had gevolgd, en ik weet ook nog alle adviezen die ik van je heb gekregen i.v.m Romy's blessure.
Nogmaals, kippenvel. Prachtig omschreven, het was ook een prachtige merrie. Een jaar geleden 'alweer'. Heel veel sterkte ermee
Onali
Geplaatst: 22-11-11 20:46
Ook hier liggen verfrommelde zakdoeken, wat na het filmpje alleen maar erger werd. Wat heb jij haar mooi beschreven zeg. Wow, wat een band tussen jullie en wat een schitterende merrie. Bedankt voor je verhaal.
Het filmpje nog niet gezien, momenteel zie ik niet zoveel want t werd me allemaal beetje wazig voor de ogen. Wat een onwijs mooi verhaal, wat een onwijs mooi paard en wat een onwijs moeilijke tijd moet het voor je zijn geweest, en nog steeds trouwens. Prachtig om te zien wat voor band jullie hadden en hoe je haar nooit zal vergeten.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-11 00:02
Mijn baaldag is weer om, heel erg bedankt allemaal voor de lieve berichten......dat doet me goed Ik zal haar blijven missen....mijn gekke Belle Echt weg zal ze nooit zijn. Ik moet zeggen dat het ook heel erg geholpen heeft dit topic te maken. Nog even zeggen, voor de laatse keer, dat ik nog altijd gek op haar ben........ Ik wil nu afscheid nemen van hoe ik haar achter heb moeten laten en verder gaan met de fijne herinneringen. Ik heb ook nooit fotos gemaakt van momenten waarop ze ziek was, iedere foto heeft een verhaal, een leuk verhaal. Eskegirl maakte voor mij een film met alleen maar mooie momenten en daar kan ik niet vaak genoeg dank je wel voor zeggen!!!!
Roane
Geplaatst: 23-11-11 00:10
Poeh, ik zit hier ook met tranen in m'n ogen voor mij komen er dan gelijk weer herinneringen boven, en zo weet ik tenminste voor een deel wat je voelt en bedoeld.
Ze zijn wel 'weg', maar tegelijkertijd zijn ze er nog. In dat opzicht is liefde zeker voor eeuwig.
*gaat op zoek naar doos tissues*
vickylover
Geplaatst: 23-11-11 00:35
wat een prachtig verhaal , en een ongeloofelijk mooi filmpje
Tat_jana
Geplaatst: 23-11-11 00:49
Wat onwijs mooi geschreven zeg,, gek genoeg herinner ik me nog foto's en verhalen van jou en belle op bokt,, en wist ik ook niet dat ze niet meer hier was,, gek genoeg heeft ze in het onbewust zijn toch indruk gemaakt.
Veel sterkte met het verlies van je prachtige merrie. en een mooi eerbetoon voor haar dit topic
Wauw! meestal ga ik door naar een ander topic als ik teveel lettertjes zie. Maar dit topic heb ik helemaal gelezen Wauw prachtig! Jij had een super paard aan haar! maar vergeet niet zij had ook een super eigenaar aan jou!! wat heb je veel voor haar gedaan en wat ben je eerlijk geweest om dit laatste o zo moeilijke besluit te nemen Heel veel respect en sterkte met nog steeds het verdriet!
joycie81
Geplaatst: 23-11-11 20:11
He El! Met een lach en een traan heb ik naar het prachtige filmpje gekeken. Een lach omdat ik weer moest denken aan Belletje dr gekke acties, dr lieve koppie die je altijd in de gaten hield... een traan omdat het filmpje en jouw verhaal alles weer boven haalt... wat heb je veel met haar beleefd en wat ben ik blij dat ik jouw Belle heb mogen rijden en verzorgen. Ik mis haar nog steeds, haar foto hangt nog steeds op mijn memobord in de keuken. Elke dag zie ik haar lieve koppie en weet ik dat het goed is nu, boven in de paardenhemel in de eeuwige groene weides gaat ze verder, zonder pijn. Ik weet zeker dat jullie elkaar ooit weer zien. Bij mij blijft Belletje ook voor altijd in mijn gedachten, ze heeft een heel speciaal plekje in mijn hart. Liefs, Joyce -------------------------------------------------- Dit verhaaltje zag ik op internet ik wilde hem graag aan je laten lezen.
De regenboogbrug. Aan de andere kant van de hemel is een plek, die de regenboogbrug genoemd wordt.
Als er een paard dood gaat waar heel veel van gehouden werd door iemand hier op aarde, dan gaat dit paard naar de regenboogbrug.
Daar zijn weides en heuvels voor al onze speciale vriendjes zodat ze samen kunnen rennen en spelen
Er is daar voldoende eten, water en zonneschijn, onze vriendjes hebben het daar lekker warm en hebben het daar goed.
Al die paarden die oud en ziek waren worden weer gezond en sterk, zij die pijn hadden en verminkt waren worden weer gezond. Net zoals we ze herinneren in onze dromen over de voorbijgegane tijd.
Ze rennen en spelen daar allemaal samen, maar de dag zal komen waarop er 1 stopt en in de verte kijkt. Zijn bruine, heldere ogen kijken aandachtig, Zijn verlangen vliegt bijna over het groene gras, zijn beentjes gaan sneller en sneller.
Hij heeft jou gezien en als hij in jou armen vliegt en jullie elkaar innig knuffelen zijn jullie weer voor altijd samen
Tranen van geluk vallen van je gezicht en je handen strelen het geliefde hoofdje, en strelen die mooie manen, Dan kijk je weer in de vertrouwde ogen van jou paard, die zolang uit je leven is geweest, maar nooit uit je hart
Daarna gaan jullie SAMEN over de regenboogbrug.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-11 20:23
Wat mooi Joycie
Jij was altijd zo trouw en zo goed voor haar geweest.....daar kan ik nog steeds blij van worden. Ze mocht jou ook graag, dat kon ik aan alles merken. En zij accepteerde zeker niet zomaar iedereen Jouw kaart kwam ook zeker bij mij aan.......lief dat je er nog zo aan dacht
Dank je wel meis......voor alles
Angela_28
Geplaatst: 23-11-11 20:35
Wat mooi geschreven! Je leest echt de hele hechte band in door je hele verhaal. Veel sterkte!
Wat een mooi eerbetoon aan gekke Belle, ik heb veel ervan van dichtbij mogen meemaken en ik weet hoe groot jouw band met haar was. Het was zeker een trots paard en een sterk karakter, niet iedereen kon daarmee overweg maar het lukte jou erg goed.
Je hebt er alles aan gedaan wat maar in je macht lag om haar door die vreselijke blessures heen te slepen en je hebt een hele goede beslissing genomen om haar toch te laten gaan en voor haar te kiezen en niet voor jezelf. Je bent een topwijf!