Bedankt voor alle lieve reacties.. dat doe mij heel veel goeds!
@ Rinske: Ik ben blij dat ze in haar laatste jaren jou en mij weer het vertrouwen in paarden terug heeft gegeven! We hebben ook zo vreselijk veel lol samen beleefd, daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor!
@ Rowan: Dat klopt, ze zal altijd een stukje voortleven in Billy, hopelijk heeft hij veel van zijn moeders karakter, dan is hij in de toekomst het perfecte paardje voor mij! Ik kijk er naar uit om morgen hem weer te zien!
@Pearlss: Haar rug was slecht, mogelijk Kissing Spines en zo niet, dan wel andere slijtage aan haar ruggewervels. Door haar steeds slechter worden de rug, ging ze ook steeds moeilijker en strammer lopen. Ook kreeg ze steeds meer moeite met eten. Met de aankomende winter in het vooruitzicht, de dagen op stal ( wat voor haar een verschrikking was, ze stond altijd 24/7 buiten) zouden haar geen goed doen. Hierin mocht ik niet egoistisch zijn van mezelf!
@Merel: Nog bedankt dat je toendertijd die prachtige foto's van Lenneke hebt gemaakt, die geven het beste weer hoe ze in haar betere dagen was! Mijn mooie, pittige, eigenwijze meisje!
Nogmaals, allemaal bedankt voor de lieve reacties..
Jeetje Femke, wat erg! Ik wist wel dat Lennke niet meer de jongste was, maar niet dat het zo slecht met haar ging. Heel knap van je dat je voor haar hebt gekozen, al is het een verschrikkelijke beslissing om te maken Hopelijk kan Billy het verlies een beetje verzachten.
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Een dapper besluit. En wat prachtig dat je haar zoon hebt om je liefde voor paarden mee voort te zetten. Ik hoop dat die wetenschap het verdriet gaat verzachten, en jullie nog mooie momenten te wachten staan. Ze zal vast een oog op jullie van daarboven houden