Lorrelei schreef:Uit respect voor Moon, gecondolleerd, maar dit klopt van geen kanten.
wat klopt er niet?
stopicstarter condoleerd met het verlies van je paardje!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynamiek schreef:Lorrelei schreef:Uit respect voor Moon, gecondolleerd, maar dit klopt van geen kanten.
wat klopt er niet?
stopicstarter condoleerd met het verlies van je paardje!
Citaat:Voor de goede orde: ik wil niet rellen!
Nav gebeurtenissen heb ik gewoon mijn twijfels over het overlijden en de ziekteperiode van Moon.
Kurby schreef:@ lorrelei,
moon is op professioneel transport gegaan en heeft aan alle kanten steun gehad in de vrachtwagen. wij zijn namelijk hierin gespecialiceerd en weten precies wat wij doen.
bij moon is dezelfde avond nog een hoefsmid en een dierenarts bij gekomen. er zijn diverse medicatie bij gekomen die aan moon gegeven zijn.
ik heb moon zelf elke dag gezien en heb hem ook zien slijten.
er is alles aangedaan om hem weer op te knappen zodat hij weer een goed leven zou kunnen krijgen maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
ik heb jou nooit bij ons op het terrein gezien, jij heb moon deze periode niet gezien en je kan wel een heel verhaal hier op bokt gaan zetten om te rellen. maar er is echt alles aangedaan om hem te redden.
Lorrelei schreef:@kurby
Bedankt voor je heldere reactie, want nogmaals, rellen is absoluut niet wat ik hier wil doen!
Ik heb moon idd de afgelopen 2 maanden niet gezien, mijn verhaal gaat ook alleen over die drie dagen. Nav die gebeurtenissen schrok ik zo van deze im. De 'professionele' hulp die ik die dagen langs zag komen achtte ik niet geschikt, om mijn mening niet als feit op te dringen zijn er meerdere ooggetuigen geweest die dit steunen. Er vanuitgaand dat hulp op deze wijze is doorgezet kreeg ik de indruk dat zijn dood niet voortkwam uit een slepend ziektebed met nodige medische zorg.