Heel veel sterkte, wat een vreselijke pech eigenlijk! 3 jaar geleden kende ik een merrie gekend die Semke heette en toen 3 jaar was.. Zij is toen verkocht naar een manege, weet niet wat er verder mee is gebeurd. Zou dit dezelfde kunnen zijn?
Wat verschrikkelijk voor je, ts. Ik wens je heel veel sterkte. Voor je gevoel moet het toch wel wat rust geven dat een gescheurde aorta nooit voorkomen had kunnen worden. Hoe erg het verdriet ook is, vind ik het erg goed van jullie dat er voor een sectie is gekozen. Zo weet je dat je jezelf nooit iets kunt verwijten.
Wat vreselijk om zo het leven uit je paard te moeten zien wegglijden en er niets aan te kunnen doen.. Heel veel sterkte..Wat zul je haar missen..
Ragdollcat
Geplaatst: 18-07-11 22:45
Vreselijk, heel veel sterkte, maar denk eraan, ze heeft de mooiste tijd gehad bij jou met alle liefde, dat ze dat heeft mogen ervaren.
opisop_shop
Geplaatst: 18-07-11 22:49
he bah wat ontzettend naar... Wat zag ze er prachtig uit! Vreselijk om mee te maken, maar misschien geeft het je later, als je dit een plekje hebt kunnen geven, wel een 'gerust' gevoel dat je tot het laatst bij haar bent geweest en haar hebt begeleidt
Sterkte, ook voor je bijrijdster.
sanowa
Geplaatst: 18-07-11 23:21
heel veel sterkte!!
R0oszs
Geplaatst: 18-07-11 23:26
heel veel sterkte!
quartel
Geplaatst: 18-07-11 23:27
jeetje, het lukt me niet eens je verhaal goed af te lezen......
Zo herkenbaar die gevoelens.....
tranen met tuiten hier.
ik wens je alle sterkte en hoop dat je het uiteindelijk een plekje kan gaan geven.
Vreselijk! Arme Sem Ik vind dit echt heel erg voor jullie, zo onverwachts, zo veel onmacht op het moment dat ze bij je weg glipt, zo heftig en zo niet eerlijk. Sterkte ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.
Heel veel sterkte TS! Ik hoop dat je de beelden en het hele gebeuren een plaatsje kan geven. Maar wat moet het vreselijk zijn je meisje zo te zien gaan.