Mir_horses schreef:Sterkte met het verlies van je allerliefste Floid. Hoe oud ze ook worden.. het gemis blijft zo..
Maar je hebt gedaan wat je kon voor Floid, je hebt gezorgt dat ze vrolijk werd, en dat aandacht en eten kreeg. Herinner je alle mooie beelden aan haar.
dank je voor deze mooie woorden
het ergste is nog dat die zogenaamde vriendin van mij ( die voor Floid zou zorgen en waar ze zo vermagerd is ) de inspectie van de dierenbescherming op mij heeft afgestuurd! zij waren gisteren aan de deur om even uit te zoeken waardoor floid is overleden en of mijn andere paard wel verzorgd werd... nou de tranen kwamen door de woede heen zetten want ik hield het niet meer...
Mijn ""vriendin" had namelijk verteld dat ik nooit naar mijn dieren om keek en nooit voer kocht.
Ik heb ze van de dierenbescherming laten zien dat ik nog 3 aangebroken zakken voer heb voor Floid en ook het verslag van de vee arts hebben ze gelezen waarin staat dat er niks anders besloten kon worden en floid te verlossen door pony euthanasie uit te voeren...
dat was weer een klap in mijn gezicht gisteren