De eigenaar is hier erg nalatig geweest en heeft waarschijnlijk ook geen ervaring met veulens fokken.
Jij kan hier niets aan doen TS sterkte met het verlies

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaLaVida schreef:Echt heel erg sneu voor je TS... Nu weet je voor de volgende keer in ieder geval dat een bevalling niet zo lang mag duren.. Maar het is niet jouw schuld!
Linde_ schreef:Ik vind het persoonlijk erg ongepast om hierover te gaan discussiëren. TS Heeft een erg nare ervaring meegemaakt en om nu alles te gaan analyseren, haar het gevoel geven dat ze er iets aan had kunnen doen, het schiet me een beetje in het verkeerde keelgat.
Heel veel sterkte!
Jipster10 schreef:Helemaal mee eens. Zeker als jullie hebben opgemerkt dat TS nog redelijk jong is. Dan heeft de dood van een veulen een heel andere betekenis dan voor volwassener mensen. TS voelt zich hierdoor ellendig, en ze heeft nogsteeds het gevoel dat het haar schuld is. En die tips maken het er nu niet beter op.
Vertellen hoe het in het in het vervolg beter kan is goed, maar doe dat later. Je bezorgt TS nu eigenlijk alleen nog maar meer pijn. Bewaar het tot later, wanneer ze beter in staat is je tips in ontvangst te nemen en ze in het gevolg goed gebruiken
Lisa, niet bedoeld om je als kleuter te schetsen. I hope you understand.
Frodo_ schreef:@ amyz En Luckystory,
Bedankt voor de tips. En over ongeveer 3 weken (?) komt er nog een veulen. Van de moeder van de merrie in dit topic. Hopen dat dit wel goed gaat, ik ga me eens verdiepen in veulens etc. Just in case.