ja heb je niemand of geld? Wat sneu zeg voor het paardje wat je ex vriend nu doet ik zou hem voor alles en nog wat uitschelden... je verkoopt hem toch ook niet omdat geen zaad meer doneert ff cru gezegd
Kom op meid gaaan!!! weet je waar ze staat in Friesland? ik woon namelijk ook in Friesland?
Kitten84
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-11 14:15
Mijn zus zou meegaan, maar die is onbereikbaar, druk met haar eigen leven. Ik wil haar niet teveel pushen want ze is de enige die me ook zou kunnen helpen mijn meisje terug te kopen als ze daar staat/leeft.
Ja mijn ex is echt een hufter, zeker wat dat betreft.
NienkeNiels: Als ze daar nog staat, dan zou het in Blija zijn
Mijn zus is bereikt. We gaan er vanmiddag heen. Ik ga nergens op hopen, maar we gaan in ieder geval
Gulpje
Geplaatst: 17-03-11 14:51
Kitten84 schreef:
Mijn zus is bereikt. We gaan er vanmiddag heen. Ik ga nergens op hopen, maar we gaan in ieder geval
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen
Bellarose
Geplaatst: 17-03-11 14:56
En ik ook!
Neverhere
Geplaatst: 17-03-11 14:57
Als je vermoed dat je ex haar niet aan jou wil verkopen of er belachelijk veel geld voor vraagt kun je mss een goede vriend(in) vragen een bod te doen. Zo blijf je zelf buiten schot en heeft je ex geen idee dat jij het bent die haar koopt.
Succes.
msnowy
Geplaatst: 17-03-11 15:03
Succes, ik hoop voor je dat je haar vind en dat je haar kan terugkopen!!!!! Inderdaad zijn er ook een heleboel mensen die niet aan het KWPN doorgeven dat hun paard overleden is, dus daar dien je ook rekening mee te houden.
Marlou_
Geplaatst: 17-03-11 15:04
jeetje wat een bak zeg!! Ik hoop dat ze nog ergens rondloopt en dat je haar vind. Ik wens je heel veel succes!!
willemlover
Geplaatst: 17-03-11 15:04
Wat een triest verhaal! Ook ik ga voor je duimen vanmiddag
Wat erg vond ik het om te lezen dat ze naar de slacht ging omdat ze gewoon in 'gust' was. En hoe groot is mijn verbazing dat je ex je een 'verhaaltje' heeft verteld dat gewoon niet waar is! Ik zou ook een vriend (in) een bod laten doen op haar zodat het lijkt alsof jij haar niet wilt kopen als je ex er nog wat mee te maken zou hebben... want ik heb zo het idee dat hij haar niet zal verkopen aan jou als ik dit lees of aan een belachelijke prijs omdat hij weet wat je hebt met het dier.
Ik volg even en hoop op een mooi vervolg! Ik wens je succes en hopelijk staat je vriendinnetje snel bij jou
Jeetje wat een verhaal En spannend dat je gaat kijken Na 14 veulens heeft deze merrie wel een mooie oude dag verdiend....
Zo gaat het vaak met oude guste fokmerries Ze worden op marktplaats ook regelmatig nog aangeboden als manege paard.. Als dank voor de vele veulens die ze gekregen hebben