Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amarie schreef:Ik herken dit wel.
Ook ik denk dagelijks aan mijn grote vriend en dat terwijl ik inmiddels een schat van een andere paard heb waar ik inmiddels een wereldband mee heb.
Ik blijf het meeste moeite houden met het punt dat ik degene geweest ben die de beslissing heeft genomen om hem af te laten maken. Dit terwijl er echt geen andere optie was (heel kreupel door hoefkatrol).
Het is zo vreemd om te weten dat je het beste gedaan hebt maar er maar geen vrede mee kunt hebben.
Ireen_ schreef:Mijn pony is nu ruim een jaar geleden overleden en ik mis haar nog iedere dag.. Ik denk ook niet dat dat ooit weg zal gaan..
Gevoel van schuld/spijt heb ik wel gehad, maar nu niet meer, hoewel ik me vaak afvraag hoe het zou zijn als ik haar wel had laten opereren. Of ze er nu dan misschien nog zou zijn.
Angeliekje schreef:Is heel normaal hoor. Mijn eerste pony is ong 15 jaar geleden aan mensen gegeven die hem altijd zouden houden. Een jaar of twee later hoorde ik dat de mensen hem verkocht hadden en ben ik hem uit het oog geraakt. Weer wat later hoorde ik opeens dat hij er niet meer was.... Heeft me heel heel veel verdriet gedaan, en denk na al die jaren nog steeds wel eens aan hem. Hij was mijn eerste pony, en was heel bijzonder voor me.
Veel sterkte