Dank jullie wel allemaal. Het is allemaal nog heel onwerkelijk. En het is vooral hoe ik haar vond met dat bungelende beentje wat ik niet uit mijn hoofd krijg. En dat ze me antwoorde toen ik riep. De laatste beelden zijn eigenlijk vredig, want toen was ze al dood. Over hoe het is gebeurd: Ik heb de plek gevonden waar ze duidelijk heeft gelegen en gewordsteld, dus bij het opstaan bij een boom, maar hoe of wat is onduidelijk. Het grootste bloedverlies was trouwens verderop, ze heeft er nog mee gelopen.
Nogmaals heel veel sterkte Simone! Het is precies wat je zegt; zo onwerkelijk. Vind het zo zonde van je prachtige paardje... jullie waren zo'n ontzettend leuk stel. Kon altijd gigantisch genieten van de verhalen die je over haar schreef, jullie ritten samen enz.
naatje_utah
Geplaatst: 20-12-10 21:48
sterkte
Aukelizzy
Geplaatst: 20-12-10 22:49
Heel veel sterkte ...Ik weet hoe het voelt om je maatje aan een beenbreuk te verliezen..
Jeetje hier schrik ik echt van. Weet nog dat je haar moeder kreeg en dat ze drachtig bleek te zijn, heb het toen allemaal gevolgd. Heel veel sterkte Simone!!
Mitch_Beauty
Geplaatst: 23-12-10 14:31
Heel veel sterkte! Het was een prachtig dier...
herbielover
Geplaatst: 23-12-10 19:30
wat zonde om van zoon pracht paard afschijd te moeten nemen heel veel sterkte
Lusitano
Geplaatst: 27-12-10 12:45
Jeetje, ik lees dit nu pas! Wat een schok zeg! Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies. Catita was meer dan alleen een paard, ze was ook een 'huis'dier. (of zo dichtbij als je als paard kunt komen) volgens mij heeft ze een vol leven gehad. Te kort, en wel zo vrij als mogelijk. Gecondoleerd.
Jee Simone, wat een schrik! Ik zag net je onderschrift. Ik weet nog heel goed dat ze werd geboren, hoe je haar moeder kocht, wat immens verdrietig dat je haar nu al hebt moeten laten gaan. Veel sterkte.
Dank jullie wel weer allemaal, het verbaast mij dat zoveel mensen haar geboorte nog herinneren.
smaos
Geplaatst: 28-12-10 22:53
Zag het ook staan in je onderschrift, schrok er toch wel behoorlijk van, zo'n jong en mooi paard. Wat verschrikkelijk, ken ook nog het verhaal van de moeder en hoe ze bij jouw geboren is, vond het altijd zo'n mooie verhalen. Heel veel sterkte met dit verlies!
Ik las het gister pas.... arme arme Catita! Ik leef met je mee Simone! En ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies. Ook ik kan de geboorte nog zo goed herrinneren!! Is dat alweer zo lang geleden.. Catita.. Ze zal nooit vergeten worden!
Weet niet goed wat ik moet zeggen zeg... wat een vreselijk verhaal.. Heel veel sterkte!!!
Emerald
Geplaatst: 29-12-10 04:08
Wat een vreselijke manier om je paard te verliezen. Ik kan me goed voorstellen dat de beelden nog wel even in je hoofd blijven rondspoken. Heel veel sterkte.
Wat een nachtmerrie om je paardje zo te vinden.. echt afschuwelijk. Ik hoop dat je het allemaal een plaatsje kan geven, en de mooie momenten met haar het dichts bij je blijven. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies.
Shanelle
Geplaatst: 29-12-10 10:28
Heel erg veel sterkte Ik heb een tijdje een topic van jou gevolgd en het mocht wel duidelijk zijn dat jullie een zeer fijne band hebben samen!
maris1990
Geplaatst: 29-12-10 19:27
omg simone dit meen je niet he ontiegelijk veel sterkte gewenst met het verlies van je mooie meid Catita .