Ik las je vorige topic al. T einde was redelijk nabij. Maar als deze in zicht komt, is t ontzettend moeilijk om díe beslissing te nemen die niet omkeerbaar is. Ik vind t heel moedig van je dat je deze beslissing genomen hebt en niet egoïstisch bent geweest. 25 a 26 jaar is een leeftijd dat je vandaag de dag nog maar weinig tegenkomt. Sterkte toegewenst met t verwerken van dit verlies.
Natasja__
Geplaatst: 29-11-10 21:40
Heel veel sterkte met het verlies van dit mooie paardje.
Heel veel sterkte met het verlies van dit mooie paard!
_Maxime
Geplaatst: 29-11-10 22:02
agh wat erg voor je! maar ik denk dat dit wel het juiste was omte doen! heel veel sterkte!
Ra_chel
Geplaatst: 29-11-10 22:04
heel vee;l sterkte met dit verlies en respect voor je dat je deze moeilijke keuze hebt kunnen maken.
ZiekieLove
Geplaatst: 29-11-10 22:06
Heeel veel sterkte...
xyvonnex
Geplaatst: 29-11-10 22:09
xyvonnex; Vanaf mijn geboorte ben ik al bij haar. Ze is sinds 4 jaar officieel van ons, we hebben haar overgenomen bij de koop van dit huis.
jemig dan heb je wel al die jaren het voorrecht gehad om voor haar te mogen zorgen.mijn corrie is al 17 jaartjes en heb haar pas 4 maanden.ook wel super zielig voor nevell.geef hem maar dikke knuf en veel wortels hoor.veel sterkte morgen.want dan kan je haar inderdaad niet meer zien,maar de herinnering blijft.
dikke knolleknuf van corrie voor nevell.
xxx
Carlijnx
Geplaatst: 29-11-10 22:28
aah melis! heel veel sterkte meis mijn pb box staat altijd open hea! je hebt een goede keus gemaakt, ze heeft een super leven bij jou gehad !
Aukelizzy
Geplaatst: 29-11-10 23:20
Heel veel sterkte met het verliezen van je merrie. Ook al weet je diep van binnen dat het er aan zit te komen..toch blijft het een klap..Je hebt een moedige beslissing genomen en voor haar gekozen..
Sterktte met dit verlies! Had je de paardenpraktijk west brabant erbij gehad? De dierenarts kwam nl net na het inslapen van een paard bij mij. Ze leefdde erg mee!
Ik zat net je andere topic te lezen en hoopte zo dat ze van de lente nog lekker in de wei rond zou lopen!! Maar helaas, dit is een droevig bericht. maar Daisy heeft zo te lezen een mooi leven gehad! En loopt nu elke dag over de groene grote weides!
hee meis das echt geen leuk bericht nee... wel echt heel goed van je dat je voor haar had gekozen! ik las ook altijd al je topics over Daisy. echt jammer dat die er nu niet meer zullen komen! ze was zo'n mooi paard. Ik zou wel Nevell nog afscheid laten nemen. dan worden ze vaak toch rustiger en kan zij er ook vrede mee hebben. Wat ik wel zeker weet is dat Daisy een kei mooi leven heeft gehad! en ik weet dat het niet makkelijk is maar probeer te denken aan alle mooie herinneringen die je van haar hebt sterkte!
HeleneDas
Geplaatst: 30-11-10 18:27
ik las nog je andere topic, Ik dacht die haalt deze winter wel met zulke goede baasje! Wat rot dat het toch zo is gegaan, maar 2 dingen zijn zeker, je hebt de goede keuze gemaakt en jij hebt er alles aan gedaan, en voor haar gezorgt!
Dus je kan super trots op je zelf zijn
Lieve TS, heel erg veel sterkte. wat was Daisy mooi en lief