[IM] Vaarwel Maatje, mijn Black Beauty..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 22:10

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je prachtige paard. Houd jezelf voor ogen dat dit de enige juiste beslissing was voor haar. Als een pijnvrij leven niet meer mogelijk is kun je als eigenaar alleen maar dat vreselijk moeilijke besluit nemen... :(:)

shine1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:33

dat is ook erg

heel veel sterkte

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 10:55

Pinolien schreef:
Ow Karin, wat erg!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd net door een vriendin (en medebokker) gewezen op je bericht hier.. ze had de 1e foto herkend van de shoot die we in mei hebben gedaan! 'k ben me rot geschrokken!!
'k wil je graag heeel veel sterkte wensen met dit verlies!! Ik vind het echt heel erg knap dat je deze beslissing hebt durven nemen!! Er is moed en onbaatzuchtigheid voor nodig om te kiezen voor je paard... juist omdat je op voorhand weet dat het jou zelf veel verdriet gaat bezorgen. Dit bewijst inderdaad maar hoeveel je om haar gaf. Wat ik overigens ook met eigen ogen heb gezien! Ik vond Selma echt een prachtig paard... Lief, vrolijk, mooi, indrukwekkend en zoooooo fotogeniek!! Ik ben er dan ook supertrots op dat ik haar heb mogen fotograferen!! Bedankt daarvoor en nogmaals heel veel sterkte!! Gr. Wendy

Dankjewel! Ja ik hoop dat ik de foto mag gebruiken, ik vond dit echt een foto waarop ze laat zien hoe ze had kunnen zijn zonder pijn :)
Ik heb daarom ook nooit meer contact met je opgenomen, omdat het steeds slechter werd tot op het punt dat uit de sloot drinken een onderneming werd..
Maar zodra er iets nieuws is te fotograferen hoor je van mij! Heel erg bedankt voor de waanzinnig mooie foto's, ik laat er een paar op canvas afdrukken!
Ik vind het fantastisch dat iedereen die haar gekend heeft helemaal weg van haar is, dat ze dat kon doen vind ik erg mooi. Dankjewel!!

Kabouterdans schreef:
Karin, heel veel sterkte, heb vanmorgen nog aan je gedacht.
Ik heb ook het besluit genomen om over niet al te lange tijd afscheid te nemen van mijn hoefbevangen pony.
Liefde is loslaten hoe moeilijk dat ook is.

Oh meid toch! Wat verschrikkelijk jammer..
Ik hoop dat je ondanks dat het vreselijk is, vrede kunt vinden in het feit dat je jarenlang goed voor hem gezorgd hebt!
Thanks voor het aan mij denken, je weet wat Selmaatje voor me betekende.
Maar ik ga gewoon hopen dat ze iets van haar karakter aan Falbert heeft geleerd en daar kan ik dan nog 3 jaar van genieten :)

jUst_eVa schreef:
het was echt een schitterend paard.
Heel veel sterkte hierbij. :(:)
Ga je het veulen houden?

Het veulen is helaas niet van mij, dat was onderdeel van het akkoordje. Het veulen is een ET veulen van een merrie bij ons op stal en de hengst Numero Uno.
Maar de komende 3 jaar staat hij nog lekker bij ons op de opfok en kan ik nog veel van hem genieten!
Mocht je interesse hebben dit is zijn mama:
http://www.paardenfokken.nl/profiel/sho ... rseid=7874

Dankjewel allemaal het is fijn om bevestiging te krijgen, ik hoop nooit meer zo'n vervelende beslissing te moeten maken!

_Daniquee

Re: Vaarwel Maatje, mijn Black Beauty..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:17

Wat erg, dat je dit mooie dier hebt moeten laten gaan, heel erg veel sterkte! :(:)

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:24

Een terechte Black Beauty, wat een prachtig paard
Je hebt een heel moeilijke, maar wel een juiste beslissing genomen
Heel veel sterkte :(:)

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:32

Wauw wat een mooi paard..
Veel sterkte ermee! :(:)

unner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:52

Poeh, dat is niet niks. Knap dat je die beslissing hebt genomen!
Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige paardje! Y;(

LovingSonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:04

Wat erg! Ze was een prachtig paard! Ik denk echter wel dat je er het beste aan hebt gedaan haar te laten gaan.
Heel veel sterkte met dit enorme verlies.

pinopics

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:27

Selka schreef:
Pinolien schreef:
Ow Karin, wat erg!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd net door een vriendin (en medebokker) gewezen op je bericht hier.. ze had de 1e foto herkend van de shoot die we in mei hebben gedaan! 'k ben me rot geschrokken!!
'k wil je graag heeel veel sterkte wensen met dit verlies!! Ik vind het echt heel erg knap dat je deze beslissing hebt durven nemen!! Er is moed en onbaatzuchtigheid voor nodig om te kiezen voor je paard... juist omdat je op voorhand weet dat het jou zelf veel verdriet gaat bezorgen. Dit bewijst inderdaad maar hoeveel je om haar gaf. Wat ik overigens ook met eigen ogen heb gezien! Ik vond Selma echt een prachtig paard... Lief, vrolijk, mooi, indrukwekkend en zoooooo fotogeniek!! Ik ben er dan ook supertrots op dat ik haar heb mogen fotograferen!! Bedankt daarvoor en nogmaals heel veel sterkte!! Gr. Wendy

Citaat:
Dankjewel! Ja ik hoop dat ik de foto mag gebruiken, ik vond dit echt een foto waarop ze laat zien hoe ze had kunnen zijn zonder pijn :)
Ik heb daarom ook nooit meer contact met je opgenomen, omdat het steeds slechter werd tot op het punt dat uit de sloot drinken een onderneming werd..
Maar zodra er iets nieuws is te fotograferen hoor je van mij! Heel erg bedankt voor de waanzinnig mooie foto's, ik laat er een paar op canvas afdrukken!
Ik vind het fantastisch dat iedereen die haar gekend heeft helemaal weg van haar is, dat ze dat kon doen vind ik erg mooi. Dankjewel!!

Uiteraard mag je die foto gebruiken!!! Geen probleem!! 'k ben blij dat je zo blij bent met die foto(s)!! Dat had je al eens gezegd en vond ik al super.. maar ben nu helemaal blij dat ik nog iets kan betekenen!!
Voel je niet schuldig over dat je geen contact hebt opgenomen.. 'k ging er vanuit dat je daar reden(en) voor zou hebben en heb ik geen seconde "wroeging" over gehad. Echt niks aan de hand!! Je mag me altijd bellen of mailen als je iets gefotografeerd wil hebben! Maar verwerk eerst je verlies en neem je tijd.. ;)
Nogmaals.. 'k ben er trots op om Selma in m'n portfolio te hebben!