Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinolien schreef:Ow Karin, wat erg!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd net door een vriendin (en medebokker) gewezen op je bericht hier.. ze had de 1e foto herkend van de shoot die we in mei hebben gedaan! 'k ben me rot geschrokken!!
'k wil je graag heeel veel sterkte wensen met dit verlies!! Ik vind het echt heel erg knap dat je deze beslissing hebt durven nemen!! Er is moed en onbaatzuchtigheid voor nodig om te kiezen voor je paard... juist omdat je op voorhand weet dat het jou zelf veel verdriet gaat bezorgen. Dit bewijst inderdaad maar hoeveel je om haar gaf. Wat ik overigens ook met eigen ogen heb gezien! Ik vond Selma echt een prachtig paard... Lief, vrolijk, mooi, indrukwekkend en zoooooo fotogeniek!! Ik ben er dan ook supertrots op dat ik haar heb mogen fotograferen!! Bedankt daarvoor en nogmaals heel veel sterkte!! Gr. Wendy
Kabouterdans schreef:Karin, heel veel sterkte, heb vanmorgen nog aan je gedacht.
Ik heb ook het besluit genomen om over niet al te lange tijd afscheid te nemen van mijn hoefbevangen pony.
Liefde is loslaten hoe moeilijk dat ook is.
jUst_eVa schreef:het was echt een schitterend paard.
Heel veel sterkte hierbij.![]()
Ga je het veulen houden?
Selka schreef:Pinolien schreef:Ow Karin, wat erg!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd net door een vriendin (en medebokker) gewezen op je bericht hier.. ze had de 1e foto herkend van de shoot die we in mei hebben gedaan! 'k ben me rot geschrokken!!
'k wil je graag heeel veel sterkte wensen met dit verlies!! Ik vind het echt heel erg knap dat je deze beslissing hebt durven nemen!! Er is moed en onbaatzuchtigheid voor nodig om te kiezen voor je paard... juist omdat je op voorhand weet dat het jou zelf veel verdriet gaat bezorgen. Dit bewijst inderdaad maar hoeveel je om haar gaf. Wat ik overigens ook met eigen ogen heb gezien! Ik vond Selma echt een prachtig paard... Lief, vrolijk, mooi, indrukwekkend en zoooooo fotogeniek!! Ik ben er dan ook supertrots op dat ik haar heb mogen fotograferen!! Bedankt daarvoor en nogmaals heel veel sterkte!! Gr. Wendy
Citaat:Dankjewel! Ja ik hoop dat ik de foto mag gebruiken, ik vond dit echt een foto waarop ze laat zien hoe ze had kunnen zijn zonder pijn
Ik heb daarom ook nooit meer contact met je opgenomen, omdat het steeds slechter werd tot op het punt dat uit de sloot drinken een onderneming werd..
Maar zodra er iets nieuws is te fotograferen hoor je van mij! Heel erg bedankt voor de waanzinnig mooie foto's, ik laat er een paar op canvas afdrukken!
Ik vind het fantastisch dat iedereen die haar gekend heeft helemaal weg van haar is, dat ze dat kon doen vind ik erg mooi. Dankjewel!!