Tja, dat beeld zal je zeker wel bijblijven, maar ja, je was er wel! Hij was gelukkig niet alleen. Je weet ook zeker, dat je er hoe dan ook nooit iets aan had kunnen doen. Dus het gevoel: "Had ik maar... " wordt jou bespaard. Het verdriet is er niet minder om natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat het je ook rust geeft, dat je er hoe dan ook nooit wat aan had kunnen doen. Hoe hebben Sonja en Mazzel er op gereageerd? Wilden zij ook nog afscheid nemen?
Ow, das inderdaad niet fijn, maar ben t wel met Idefix4 eens, je was er in elk geval voor m.
Joline_
Geplaatst: 19-09-10 17:38
Diezelfde dag liet ik mijn ouders nog trots de foto's zien die ik van jou gekregen had. Hoe goed het allemaal wel niet met hem ging en hoe hij van alles daar bij jou genoot.. Helaas heeft het niet langer mogen duren, maar ik weet zeker dat hij jou, en de gezelschap van Mazzel & Sonja zoo dankbaar is.
Ook ik ben je ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen!
wat vreselijk dit! gelukkig heb je mooie herinneringen aan hem. In de loop van de tijd ga je kunnen glimlachen als je aan alle mooie momenten denkt, ook al lijkt dat nu heel moeilijk. Veel sterkte gewenst