[quote="Billy1970"]Het is ook zo rot, want eerst als ik eens wat down of verdrietig was dan kon ik lekker naar Sil toe en voelde ik me daarna altijd beter, maar nu ben ik juist verdrietig omdat hij er niet meer is.
quote]
Je slaat de spijker op zn kop!
had ik stress dan ging ik naar Q,
was ik verdrietig, dan hield ik het binnen tot ik bij Q lekker kon uithuilen,
was ik heel vrolijk, dan maakte hij me nog net even blijer!
En sinds hij er niet meer is, is het vrolijke gevoel meestal een stuk doffer en het verdriet en de stress veel heftiger omdat ik het niet kwijt kan. En nee, ik kon in mijn ogen niet anders beslissen, ik heb gekozen om hem geen pijn meer te laten lijden en daarbij ook een beetje gekozen voor mezelf, want ook dát sloopt je, als je ziet dat hij pijn heeft...
Nu zwelg ik er niet in hoor, mijn leven gaat door, de tranen komen niet meer zo snel en het schuldgevoel dat ik heb beschreven is nu nog maar een klein muisje wat af en toe zit te knagen.
Nu ga ik a.s. zaterdag voor de tweede keer bij een paardje kijken wat me wel leuk lijkt. Als alles goed is, gaat zij het worden. Ik ben wel heel blij dat er zicht is op afleiding, maar kan ook weer niet echt juichen!
Die mensen zullen wel denken... wat een duffe doos is dat... Maar ik neem het besluit om haar wel of niet te kopen vooral met mijn verstand en niet met mijn hart.
Zoals mensen vaak zeggen: je moet een klik hebben..... tja... ik weet niet of ik dat heb, maar ik had dat ook niet met Q toen ik hem kocht. tenminste... wat is die klik? ik vond hem leuk en mooi en hij was lief en braaf en na een tijdje was die klik er en die klik is nooit meer weggegaan...
nou... ik vind haar leuk, ja dat zeker en ze is braaf en lief en mooi maar lijkt (gelukkig) toch niet op Q!
Ik denk dat ik met haar een goeie band kan opbouwen en dat ze waarschijnlijk misschien wel net zo'n plekje in mn hart zal krijgen als Q. Maar dat heeft echt tijd nodig.
lastig hoor die dubbele gevoelens... ik ben blij en verdrietig tegelijk ..... Vind het reuze spannend! Wat duurt zaterdag nog lang!
Gelukkig ben ik niet alleen in mijn (schuld)gevoelens, bedankt voor alle reacties.