ach wat vreselijk.die afschuwelijke ziekte ook,je mooie meisje nog dubbel verdriet ook.dit is het ergste wat je kan gebeuren.ik wens je heel erg veel sterkte met dit grote verlies.
Emily_Kayty
Geplaatst: 19-05-10 18:21
heel veel sterkte hoor!!
dat is wel even schrikken of niet als je dan net uit parijs komt!!!!???
nou nogmaals heel veel sterkte met het dubbel verdriet en verlies!!
Lieevve meid, wat vreselijk voor je ! Je moet de bokker darkcrystal opzoeken, die is een maandje terug ook haar paardje verloren aan de rotziekte! Kunnen jullie er samen ff over babbelen
Wat ontzettend naar om mee te maken. Je hoopt zo op een merrie en veulen straks in de wei te hebben en dan dit. Weet hoe je je voelt. Heel erg veel sterkte met het verlies
wat vreselijk om te lezen, zo zit je vol spanning te wachten tot het veulen bijna komt en zo zit je in spanning te wachten of je meisje het gaat redden. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en hoop dat je het allemaal met de tijd een plekje kunt geven!
gewoon_mij
Geplaatst: 26-05-10 19:37
Denk je ook een leuk weekje weg te zijn geweest... Dit is al het tweede verhaal wat ik lees over atypische miophatie, echt kloten. Zo op de foto leek het een best leuk paardje, sterkte met dit grote verlies meid.
minkieboy
Geplaatst: 26-05-10 21:20
je arme meisje.....wat een klote manier om van je paardje af te komen....heel veel sterkte met dit verlies.
Iris_C
Geplaatst: 26-05-10 21:23
he jakkes.. vreselijk zeg.. heel veel sterkte!
Unicorn07
Geplaatst: 27-05-10 21:00
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte en kracht gewenst.
ik wil je erg veel sterkte toewensen met je verlies.
pjer
Geplaatst: 17-06-10 11:23
Heel veel sterkte met het verlies van Lotning. Ik schrok wel toen ik dit topic zag: Ik ken Lotning nog van toen ze zelf nog klein was (een jaar of 2 a 3?) en net van Josien Warris was.
Lotning was toen nog heel angstig en voorzichtig maar wou eigenlijk wel knuffelen. Dan stond ik Askur te borstelen en dan kwam Lotning aan je haar snuffelen en zolang je maar heel langzaam bewoog kon je haar soms aaien en later borstelen. Het was altijd zo'n lief en grappig paardje.