Dotje je bent een eersteklas vrouwtje geweest voor je Lessy Boy, hij had het niet beter kunnen treffen dan bij jou. Je hebt een klote maar ooo zo eerlijke beslissing gemaakt, en nu kan ie lekker zonder pijn volop langs het strand galopperen, en de kudde boven aan het lachen maken met zijn gekke fratsen.
Liefje, heeeel veel sterkte om dit ooit een plekkie te gaan geven, alles in je eigen tempo hé.
Heel veel sterkte met het verlies van Lessy Do!! Ik weet hoe moeilijk de beslissing geweest moet zijn, maar je weet ook dat dit de goede keus was voor Lessy. Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en ik hoop dat de mooie herinneringen snel de boventoon zullen gaan voeren. Liefs Es
Rinskee
Geplaatst: 08-05-10 17:34
Do; We gaan jullie gekke verhalen missen in ons topic heel veel sterkte, niet alleen nu maar ook de komende tijd..
Dag lieve lessy
Aukelizzy
Geplaatst: 08-05-10 18:34
Heel veel sterkte..Natuurlijk was dit voor je paardje de beste beslissing die je nemen kon. Maar dat maakt de pijn en verdriet niet minder .
Do'tje, je hebt het goed gedaan! je hebt gevochten als een beer voor jou Lessy, blessure na blessure, en nu die niet meer verder kon heb je het laatste gedaan wat je nog kon doen voor hem, zorgen dat die niet hoefde te lijden.......Lessy had zich geen beter baasje kunnen wensen!
do zoals fieke hier al zegt, lessy had zich geen beter baasje kunnen wensen. tegenslag na tegenslag hebben jullie doorstaan. jullie hebben voor elkaar en met elkaar gevochten om eruit te komen. en nu lieve do heb jij je zo sterk en moedig getoond om het beste te kiesen voor je maatje. hij is nu pijnvrij.
Lieve Dolores, heel veel sterkte met het verlies van Lessy. Het is een prachtig paard, sterkte komende tijd meis
borrie01
Geplaatst: 09-05-10 22:17
heel veel sterkte meid
Vera
Geplaatst: 10-05-10 09:34
Meid wat een vreselijk besluit heb je moeten nemen.... Maar heel dapper
Beau_
Geplaatst: 10-05-10 09:37
Hi Do: nogmaals heel veel sterkte Het was een zeer moeilijke beslissing, maar wel de jusite. Lessy kan nu heerlijk vrij van pijn galoperen over de groene weides en is daar zeker niet alleen. Neem de tijd om alles een plekje te geven, want ook nu is absoluut geen makkelijke tijd
dit is 1 van de foto's die op 6 mei is genomen door een stalgenootje.
Jade
Geplaatst: 10-05-10 12:08
dootje, wat een leuke foto's heb je er nog bij denk dat lessy een ontzettend fijn leven heeft gehad met een baasje wat zo goed naar zijn stemmingen en behoeftes luisterde en ook zo goed naar de kwaliteit van zijn leven keek.
Steefjevos
Geplaatst: 10-05-10 21:35
Tóch nog even een berichtje ook hier plaatsen. Wat rot zeg, dat het zo gelopen is. Ik vond het heel knap dat je deze studiedag (met de bijbehorende werkzaamheden) zo door bent gekomen. Denk dat ik het niet zou kunnen na zo'n gebeurtenis. Heel veel sterkte.
Jeetje Do... Ik lees al een tijdje niet meer mee bij de peesjes (kan het niet bijhouden), dus dit is voor mij heel onverwachts.
Heel erg veel sterkte meis; zo te lezen heb je voor Lessy de juiste beslissing gemaakt. En inderdaad, er zijn een boel vriendjes die hem hebben opgewacht...