[IM] amber

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_manuela_

Re: amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:30

Heel veel sterkte met het verlies van Amber.

SilverSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:41

Meid, je kan niet de hele wereld redden... Maar je hebt wel Amber haar wereld gered! Juist door eerlijk te zijn en de goede beslissingen te maken. Je bent heel dapper en sterk voor haar geweest en daar meg je best verdriet om hebben. Veel sterkte en gun jezelf de tijd!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:01

Lieve Sandra, in het topic had ik het natuurlijk al gelezen, dit topic voor jouw meisje had ik nog niet gezien.
Ik weet heel zeker dat Amber niet beter terecht had kunnen komen dan bij jullie! Jullie hebben haar haar laatste periode laten genieten, met kriebeltjes wanneer zij behoefte had, geen verplichte dingen aan haar hoofd. Wat hebben jullie een hoop gedaan voor dat dier!
Het is en blijft spijtig dat er zó vreselijk veel paarden op deze manier behandeld worden, jouw amber was daar idd helaas een 'goed' voorbeeld van.

De keuze die je hebt gemaakt vind ik sterk en eerlijk naar Amber en dát is nou juist wat je, buiten alle rust en liefde afgelopen jaar, nog voor haar kon doen!

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 11:07

Allemaal erg bedankt voor de lieve woorden.
Het biedt echt veel steun.

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 22:19

Ook ik wil je een klein beetje steun bieden dmv een paar welgemeende woorden.
Ik wens jou heel veel kracht en sterkte om het verlies van je beschermelingetje een plaatsje te kunnen geven.
Het is heel zuur te weten dat er heel veel dieren zo'n slecht leven hebben en gelukkig heeft Amber jou nog gevonden tijdens haar aardse avontuur.
Jij hebt haar gered, lief gehad en haar pijn dragelijk gemaakt, je kunt tevreden zijn, zij was gelukkig bij jou!
Je hebt haar leven 'worth while' gemaakt!!!