Oh jeetje wat ontroerend... Heel veel sterkte gewenst ..
zwelgje27
Geplaatst: 20-04-10 11:35
Wow.. ik heb zitten huilen bij je filmpje... en wat een prachtig plekje heb je voor haar! heel mooi om te zien hoe de andere pony's er omheen staan te grazen.. Heel veel sterkte met dit verlies! Wees trots op die mooie jaren die jullie samen hadden! Ik weet hoe pijnlijk het is, je allerbeste maatje te verliezen..
Dankjewel... jij ook nog sterkte, ik zie dat je paardje gewoon is overleden op mijn verjaardag
Marieke1495
Geplaatst: 20-04-10 17:12
Heel veel sterkte, Maar wat een mooi filmje.. Hij lijkt wel een beetje op mijn shetje wat ook aan een beetje ouderdom & vergiftiging gestorven is.. Helaas is die hier niet meer.. Ik heb precies zo als jij met mijn haflinger ook afscheid van haar genomen.
Mooi .. Fijn dat ze een plekje heeft in haar weitje ..
Quartusje
Geplaatst: 20-04-10 20:00
Wauw ik heb het wel 2 keer bekeken ik was echt ontroerd ze heeft vast een prachtig leven gehad,dat graf is heel mooi zo heb je ook een beetje een aandenken en de andere paardjes omringen haar nog steeds
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-04-10 20:01
wat een super mooi filmpje! echt kippevel!
heel veel sterte
SLS_Focus
Geplaatst: 21-04-10 18:13
Wauw!, Super mooi filmpje, daar zal ze heel erg blij mee zijn. Je bent er bij geweest ze heeft nog afsheid kunnen nemen van Stapperdje en hij ligt begraven bij jullie op de wei, en hij is super oud geworden en hij heeft een super leven gehad !! Wat wil je nog meer? Heel erg veel sterkte, en dat liefe beestje van jou zal jou noooit vergeten ! als je wil mijn pb box staat altijd open Sterkte meid
pfff tranen met tuiten!! Wat super mooi!!en heel mooi dat je bij zijn overlijden was! Op een gegeven moment ligt hij in de wei en jij doet zijn deken over hem heen..waren dat de laatste minuten?toen moest ik echt heel hard huilen..
Veel sterkte en hij heeft een prachtig leven gehad in een super mooie omgeving met het beste baasje!!
Wat heb je een prachtig filmpje gemaakt van Boris. Hij heeft echt een super leven bij jullie gehad! En wat een mooi aandenken, dat graf in de weide. Sterkte...
ik kan het filmpje jammer genoeg niet zien! Sterkte lois!
avaluna
Geplaatst: 22-04-10 13:14
Ah, wat ontroerend en ook mooi, sterkte met het verlies!
MerelxG_R
Geplaatst: 22-04-10 13:15
Jeetje, krijg er helemaal kippevel van. Erg mooi. Zeker dat een stukje waar Boris zo ligt, en die witte pony die er dan bij staat,, en de paarden met z'n alle bij het graf. Nog veel sterkte. Maar troost je met de gedachte dat dit beestje een erg mooi leven heeft gehad.