[IM] Ravell, lieve reus, ik mis je!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Ravell, lieve reus, ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 17:58

Hemeltje lief wat schrik ik van dit bericht!! Ravell...gekocht van Hanneke..toch??
Ravell heeft jaren bij mij op stal gestaan en ik ben mee geweest om te kijken of het iets zou zijn voor de toenmalige eigenares.
Koop was snel beslist.
Wat een lief dier en wat een talent had dit paard!!
Wat eeuwig zonde en wat een verlies!
Heel veel sterkte TS uit de grond van mijn hart!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 18:01

Heel erg veel sterkte met het verlies van je grote vriend! :(:)

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 19:55

Aaah wat erg :(:) Ts heel veel sterkte ook ik heb dit paard gekend en ik denk dat hij bij jou uiteindelijk het beste op zijn plek was sterkte.

Aerdenhout
Zover ik weet heeft hanneke hem uiteindelijk verkocht/geruild aan stal doorstap (niet helemaal zeker) daarna is die naar bokker Xiu gegaan Ravell @ [RT-HAW] les met Ravell en ik denk dat hij daarna verkocht is aan ts.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:13

Ach jeetje, blijft altijd moeilijk heh....en toch ook zo vreselijk onverwachts! Ik vind je bijzonder moedig, kan niet anders zeggen- om zulk nieuws te krijgen en dan toch nog een verstandig besluit te nemen....errug moeilijk hoor! Heel veel sterkte

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:47

Sterkte!!

Echt super knap dat je deze beslissing hebt kunnen nemen!

Xiu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:23

Alabaster schreef:
Aaah wat erg :(:) Ts heel veel sterkte ook ik heb dit paard gekend en ik denk dat hij bij jou uiteindelijk het beste op zijn plek was sterkte.

Aerdenhout
Zover ik weet heeft hanneke hem uiteindelijk verkocht/geruild aan stal doorstap (niet helemaal zeker) daarna is die naar bokker Xiu gegaan Ravell @ [RT-HAW] les met Ravell en ik denk dat hij daarna verkocht is aan ts.

Klopt, ik reed op dat moment bij stal Doorstap en heb Ravell ook weer geruild tegen een ander (iets kanslozer) paard bij hen. Daar heeft de TS hem dan gekocht.

Jessica, nogmaals veel sterkte gewenst... Pas enkele uren nadat ik je bericht gekregen had begon het echt door te dringen. Ik weet het, hij was al bijna een jaar weg bij me, maar heb er toch nog wel wat tranen voor gelaten. Ik vind het zo erg voor je, het was een enorm fijn paard om mee te werken en wat bij mij niet lukte, een echte band krijgen met hem lukte jou wel dus het was je van harte gegund dat je er zo snel mee vooruit kwam. Ravell heeft volgens mij een heel fijne tijd bij jou gehad, dit nieuws te horen krijgen moest echt verschrikkelijk zijn... Ik heb zelf een merrie met ernstige artrose, momenteel heeft ze weer een goede periode al is ze deze winter heel erg slecht geweest. Op dat moment kon ik haar niet laten gaan ivm het veulen, maar mocht het ooit weer zo worden dan weet ik ook dat het de laatste keer zal moeten zijn. Pijnstillers en inspuitingen heeft ze nooit gekregen en ook ik ben niet van plan daarmee te beginnen. Ik vind het dan ook echt knap van je dat je meteen zo'n beslissing hebt kunnen nemen, ik hoop dat ik op het moment dat het bij Xiu nodig is ook zo sterk kan zijn als jij. Op dit moment heb jij daar natuurlijk weinig aan, maar Ravell mag blij zijn dat ie zo'n eigenaar heeft mogen hebben. Veel mensen blijven het dan aankijken met medicatie, maar jij hebt hem dat willen besparen en zo te merken aan de reactie die hij gaf op de spuiten had hij er zelf ook vrede mee...

PerfectE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 14:37

heel veel sterkte

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:21

Wat heftig zeg, Allereerst wil ik je heel erg veel sterkte wensen. Het zal een lastige tijd worden...

Maar.. wat ontiegelijk knap van je dat je dit besluit hebt genomen, De meeste zouden dit niet doen. Maar jij hebt aan de gevoelens van je paard gedacht, en niet alleen aan jezelf.
Dat vind ik heel knap van je, Ravell zal je dankbaar zijn.

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:05

Jessica...heel veel sterkte... :(:)

Knap dat je deze beslissing voor hem hebt genomen.

annetmulder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:09

Wat een geweldig paard was jouw Ravell.
Wat een geweldige moedige beslissing.
Veel respect voor je! Sterkte.

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:18

wat een fantastish paard was ravel,en wat vind ik het ongelofelijk knap van jou,om die beslissing te nemen,wat moet dit moeilijk geweest zijn.je had hem nog maar zo kort,en toch in zijn belang nam je deze beslissing,heel erg veel respect heb ik daar voor.jij dacht echt alleen aan je vriend.ik hoop dat je het ooit kan verwerken,heel veel sterkte met het gemis en het verlies van je trouwe vriend dikke knuff.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 20:23

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes...