he bah,.. wat erg om dat mee te moeten maken zeg! ik wens je heel veel sterkte toe! heb pas ook onverwachts mijn paard in moeten laten slapen en het blijft verschrikkelijk zoiets. dikke knuffel dus vanaf deze kant van het schermpje
Jeetje, wat heftig! héél veel sterkte met de verwerking van dit verlies!
(misschien een heel schrale troost voor nu, maar voor in de toekomst wellicht een mooie herinnering; tijdens een heerlijke rit is dit prachtige paard in het harnas gestorven)
Suusje1972
Geplaatst: 11-12-09 12:07
Jeetje wat vreselijk, heel veel sterkte! En wat had je een mooi paard...
Dank je jullie wel voor jullie lieve reacties, ze is vanmorgen opgehaald. Zelf ben ik er niet bijgeweest mijn vriend wel. We hebben nog een stukje van haar staart geknipt. Het is zwaar, niet te bevatten. Slapen gaat slecht ik zie haar dan nog steeds vallen...de tijd zal het leren...
Miska
Geplaatst: 11-12-09 13:29
Nou meis, alsnog heel veel sterkte de komende tijd. Er is niks ergers dan op deze manier je paard te verliezen, hopelijk heb je veel goeie herinneringen.
Jeetje wat bizar en wat moet dat een nare ervaring voor je zijn. Heel veel sterkte met het verlies en de nasleep ervan. Ik hoop ook dat je veel mooie herinneringen aan haar hebt
Misschien een hele kleine schrale troost is dat ze er zelf waarschijnlijk helemaal geen weet van heeft gehad, geen pijn en geen besef
Aukelizzy
Geplaatst: 11-12-09 21:51
Heel veel sterkte . Wat zal je geschrokken zijn en moeite hebben om het allemaal te bevatten. Gelukkig heeft ze niet geleden.
hanny_jelke
Geplaatst: 11-12-09 21:55
he gatver wat een verveelende manier om je paard te verliesen.