Yvette, nogmaals veel sterkte toegewenst! Had Lindo van Cees ook niet zoiets? Die leeft inmiddels ook niet meer. Ik had vernomen dat de kaakontsteking bij hem niet meer over ging. Zorro heeft tenminste wel een hoge leeftijd behaald en dat kunnen heel veel paarden in Nederland door wat voor reden dan ook, niet zeggen. Maar je gesprekken zijn wel erg kort erop, poepoe! Nu maar hopen dat daar goed nieuws uit komt.
Dank je. Bij Zor was het zo wie zo een onsteking van zijn achterste kies die in zijn gehemelte boorde. Zag er niet best uit. Maar de zwelling op de zijkant van zijn hoofd/kaak had daar wel mee te maken maar kon ook kanker zijn omdat het niet warm en pijnlijk aanvoelde.
Hoop zeker op goed nieuws van die gesprekken. Helaas hoor ik niets op korte termijn. Meerder kandidaten dus daar gaat een aantal weken over heen maar goed is niet anders.
Je hebt Zorro nog een aantal prachtige jaren gegeven en hem nu lijden bespaard. Je hebt alles voor hem gedaan. Hij zal je dankbaar zijn. Heel veel sterkte....
kim18a
Geplaatst: 26-11-09 22:55
gelukkig heeft hij een heel heel heel mooi laatste jaartjes bij jou gehad Heel heel heel veel sterkte er mee
Toevallig dat ik vorige week alle huidige- en vorige bewoners heb bekeken op de site van de paardenkamp. Het verhaal van Zorro bleef me bij, evenals zijn foto. Ik leef dan ook heel erg met je mee nu ik dit topic hier tref... Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de tijd die nog komen gaat. Want missen zul je hem zeker ...
_Bitje_
Geplaatst: 27-11-09 18:17
Jeetje, alle respect voor jou! je hebt hem een mooie tijd gegeven, heerlijk dat paarden op hun laatste oude dagen nog lekker verzorgd en gereden/gewandeld mee word ! alle troost en sterkte de komende tijd :
Beetje raar moment. Kijk wel vaker op de site van de paardenkamp of er nog paarden weg zijn of bij zijn gekomen en nu staat Zor bij vorige bewoners slik. Maar goed zo wordt hij daar ook altijd herinnerd.