En God vroeg de geest van het paard Ben je klaar om thuis te komen? Ja zeker, helemaal, antwoordde de dierbare ziel En, als paard, weet je dat ik heel goed in staat ben Om voor mezelf te beslissen
Ga je dan mee? vroeg God Straks, antwoordde de ziel met manen maar ik moet langzaam gaan Want mijn mensenvrienden hebben het moeilijk Want weet je, ze hebben me nodig
Maar begrijpen ze dan niet, vroeg God Dat je ze nooit zult verlaten? Dat jullie zielen met elkaar verstrengeld zijn? Voor altijd? Dat er niets wordt geschapen en niets verwoest? Het is gewoon...... voor eeuwig en altijd
Dat zullen ze later wel begrijpen Antwoordde het prachtige paard Want ik zal hun hart influisteren Dat ik altijd bij ze ben Ik ben er gewoon...... voor eeuwig en altijd
Uit: Communiceren met dieren, Carol Gurney
Heel veel sterkte, het zit jullie niet mee met de paarden...
Meid, sterkte allebei. Jullie hebben dit mooi gedaan.
Karin_deB
Geplaatst: 09-09-09 21:53
En wederom weer een moeilijke beslissing die helaas onvermijdelijk was. Heel veel sterkte voor jou en je man!
kally
Geplaatst: 09-09-09 21:55
Heel veel sterkte, hoe moeilijk het ook mag zijn, jullie hebben een liefdevolle beslissing genomen in het belang van je paard........... Zoals je zelf al zegt ze is nu in de eeuwige mooie weides en pijnvrij........
ik vind het heel moedig van jullie deze beslissing te nemen. Na alle pech die jullie al gehad hebben denk ik dat het voor Droppie goed is geweest bij jullie terrecht te komen. Bij jullie heeft ze gekregen wat ze verdiende, aandacht, liefde, goeie verzorging en uiteindelijk haar welverdiende rust.
Ziolette
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-09 08:14
Bedankt allemaal voor de lieve reacties .
augurk
Geplaatst: 10-09-09 08:15
Wat was het een moeilijke beslissing voor jullie, maar wel de juiste en de eerlijkste voor Droppie. Ze verdiende het niet om nog meer pijn te lijden. Maar vergeet niet Droppie heeft volgens mij bij jullie de fijnste tijd van haar leven mogen hebben.
Heel veel sterkte met het verlies. Je hebt wel de juiste beslissing genomen! Ik weet helaas maar al te goed hoe je je voelt, wij hebben een half jaar geleden de moeilijkste beslissing van ons leven moeten nemen door afscheid te nemen van mijn paard. Moest gelijk weer huilen bij het lezen van het mooie gedicht. Maar dit is echt het beste wat je voor je paard kan doen, een leven met constant pijn is veel erger.