Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet wat je nu doormaakt...Ik moet hiervan huilen.. 

Citaat:maar Alladin heeft altijd van het leven genoten, totdat hij vanochtend het heden inruilde voor het eeuwige
Ik ben wel super trots dat Mijn Alladin is uitgeroepen tot topic van de maand(al vind w.s iedereen dat van zijn topper
). Als iemand het heeft verdiend is het mijn makkertje wel. Maar het doet idd nog zoveel verdriet.Ik moet heel de week de paarden van mijn broer voeren, dat betekend dat ik iedere dag op de plek ben, waar Alladin ook hoort te zijn.....dit heeft tot nu toe ook iedere dag een zware impact op me. Maar het moet!! Ik weet dat hij het nu weer fijn heeft op de weides die eeuwig groen zijn en waar het altijd mooi weer is. Alladin was natuurlijk niet moeders mooiste meer, hij was onbespierd, maar zat dit jaar weer wel mooi in zijn zomervacht, daar had hij de laatste jaren wat moeite mee. Maar als we kwamen om te voeren en te knuffelen, kwam hij steenvast met een hinnik en aangedraafd aan
Ik weet dat het zo goed is.....
Alladin heeft een mooie leeftijd gehaald.