[IM] Cora (41) om nooit te vergeten..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zira1994

Re: Cora (41) om nooit te vergeten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:28

wat een mooie leeftijd heel veel sterkte

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:30

laten we hier nou geen ruzie maken het is al erg zat.

Nann nogmaals sterkte meid. :(:)

Cora heeft een mooie & leuke tijd bij jou gehad.

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:36

Veel sterkte met het verlies van je lieve pony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:41

aerdenhout1 schreef:
Sorrie als het wat bot overkwam na het terug lezen dacht ikzelf ook wel...oeps!!! zo bedoelde ik het zeker niet! Maar als een paard het zo benauwd heeft ( wat ik uit het bericht begreep) is in laten slapen op zo'n moment denk ik de beste oplossing, zeker als je al bang bent dat hij de nacht niet zal halen. En 41 is natuurlijk een prachtige leeftijd, dat halen veel paarden niet.

alabaster...kijk eerst even in je eigen straatje en stop eens met zwart maken, je begint erg vervelend te worden!

Als je na het terug lezen denkt 'oeps' waarom haal je het dan niet weg?

Je zegt wel 'sorry dat het bot over kwam' maar je had het zelf dus kennelijk al door dat het bot over kwam na het lezen. Waarom zet je het dan toch neer als iemand zijn paardje nota bene net is overleden... Ik zou ook niet zeggen 'sorry dat het bot overkwam' maar gewoon 'sorry voor het feit dat ik niet gelezen heb en een dus totaal niets toedoende opmerking plaatste die daarnaast ook nog eens l.llig was'

TS ik wil je heel veel sterkte wensen :(:) 41 is een prachtige leeftijd; dat wel maar het zal altijd pijn doen om afscheid te moeten nemen.
:(:)

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:42

aerdenhout1 schreef:
Klinkt misschien een beetje karel utrecht tango, maar jammer dat je het dier niet uit zijn lijden hebt verlost, nu heeft het dier misschien een doodsstrijd gehad de laatste nacht.

jeetje, kun je der niet gewoon sterkte wensen met het verlies van der lieve ponytje..
doe ik iig wel.

heel veel sterkte ermee. Y;(

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:43

Joh meissie dat is heel zwaar voor je... Maar het paardje heeft een prachtige leeftijd behaald...

sterkte met je verlies

Heb de post van Alabaster even getemt... niet zo netjes om een persoonlijke vete in een topic als deze uit te vechten... beetje respect is op zijn plaats...

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:44

Zo Nan! Wat een leeftijd!
Erg vriendelijk hoofdje had ze! Heel veel sterkte meis! :+:

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:45

Wat een mooi verhaal
Ik vind die laatste foto heel erg mooi
Sterkte

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:45

Nann! :oo Wat erg! Heel veel sterkte meisje! En je hebt alles gedaan voor Cora wat je kon in de tijd dat ze bij je was. Dat moet je zeker onthouden hé! :+:

Draakje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:50

Zo 41 wat een pracht leeftijd.
Dat halen niet veel paarden of pony's/
Sterkte met je verlies van je maatje.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 18:12

Bedankt iedereen voor jullie lieve reacties, ik wil geen discussie veroorzaken maar we hebben haar nog iets gegeven tegen de benauwdheid om juist de nacht door te komen en dan kon ze de volgende dag ingeslapen worden.. Ik ben blij dat ze natuurlijk dood is gegaan en geen spuitje want ze is wel een vechtertje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:14

Dan was een spuitje idd ook misschien helemaal niet zo fijn geweest voor dr ja. :)

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:17

nann_CCU schreef:
Bedankt iedereen voor jullie lieve reacties, ik wil geen discussie veroorzaken maar we hebben haar nog iets gegeven tegen de benauwdheid om juist de nacht door te komen en dan kon ze de volgende dag ingeslapen worden.. Ik ben blij dat ze natuurlijk dood is gegaan en geen spuitje want ze is wel een vechtertje..

Je hebt het goed gedaan!! Wat een leeftijd, daar mag je wel trots op zijn hoor :)

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:20

Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze hun pony op zo'n prachtige leeftijd bij zich hebben kunnen houden :(:)

Veel sterkte met het verlies, je hebt het goed gedaan en wat een prachtig snoetje zat daar op zeg!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:21

Veel sterkte met het verlies van je paardje!

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:21

Zo hé 41 dat is al oud zeg !
veel veel sterkte zeg Y;(

:(:)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:41

41 jaar! Tjee, wat een leeftijd! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met het verlies van zo'n schattige pony..

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:54

Nann, heb met kippenvel je verhaal zitten lezen.
Wat een waardig leeftijd 41 jaar, en wat een mooie manier om het af te sluiten. Geen stress van het laten inslapen, gewoon rustig op de wei op haar eigen manier. Zo zou ieder paard aan zijn eind moeten mogen komen.

Als je iets kwijt wil, wat dan ook, pbbox staat open, dat weet je hopelijk wel. :j :(:)

ce_lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:55

ik wens je heel veel sterkte toe!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:19

Wat een mooie leeftijd zeg, tuurlijk niet leuk, maar dat maakt het verwerken wel een stukkie makkelijker.
Heel veel sterkte, ze heeft het vast goed gehad, anders is ze geen 41 geworden! :(:)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:09

Heel veel sterkte met je verlies,
wat een geweldige leeftijd heeft zij mogen behalen!

Een natuurlijke dood is ''het mooiste'' grofweg gezegd wat je kan overkomen. Dat je de beslissing niet hoeft te maken geeft denk ik wel rust bij het verwerken.. Natuurlijk wil je je paard nooit verliezen, maar als de tijd dan gekomen is is dit denk ik de fijnste manier. Nogmaal sterkte ermee!

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:21

Heel veel sterkte nann
En je weet zelf wel Coortje heeft een geweldig leven gehad bij jullie, ze had niet beter kunnen krijgen.
Lekker op land, en ik weet dat je moeder vanacht ook nog bij coortje is wezen kijken, dus ze is vredig weggegaan bij jullie.

kuss en dikke knuffel :(:)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:22

Moderatoropmerking:
Ik wil verzoeken om persoonlijke geschillen niet in dit topic ter sprake te brengen. Als je problemen hebt met iemand of met een opmerking die iemand plaatst, geef je mening hierover dan per PB in plaats van in het topic. Dat is voor niemand hier leuk. Bedankt.

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:29

Lieve Nann,

Wat verschrikkelijk naar en mooi tegelijk om dit te lezen.
Verschrikkelijk omdat je, je maatje kwijt bent. Omdat er ergens een gat valt. Een groot gat waar alleen nog hele mooie herinneringen en foto's van over blijven. Een dier waar je zo'n groot stuk van je leven mee gedeeld hebt, zomaar weg gerukt. Eigenlijk zou het niet mogen.

Maar toch ook mooi, omdat ze op zo'n paard waardig en rustige manier heen is gegaan. Zeker na zo'n prachtig en lang leven wat ze bij jou gehad heeft.

Heel veel sterkte de komende tijd :(:) .

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:31

sterkte met het verlies van cora. Ze heeft een schitterende leeftijd behaald, maar dat maakt het verlies er natuurlijk niet minder om.