Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:Sorrie als het wat bot overkwam na het terug lezen dacht ikzelf ook wel...oeps!!! zo bedoelde ik het zeker niet! Maar als een paard het zo benauwd heeft ( wat ik uit het bericht begreep) is in laten slapen op zo'n moment denk ik de beste oplossing, zeker als je al bang bent dat hij de nacht niet zal halen. En 41 is natuurlijk een prachtige leeftijd, dat halen veel paarden niet.
alabaster...kijk eerst even in je eigen straatje en stop eens met zwart maken, je begint erg vervelend te worden!
aerdenhout1 schreef:Klinkt misschien een beetje karel utrecht tango, maar jammer dat je het dier niet uit zijn lijden hebt verlost, nu heeft het dier misschien een doodsstrijd gehad de laatste nacht.
nann_CCU schreef:Bedankt iedereen voor jullie lieve reacties, ik wil geen discussie veroorzaken maar we hebben haar nog iets gegeven tegen de benauwdheid om juist de nacht door te komen en dan kon ze de volgende dag ingeslapen worden.. Ik ben blij dat ze natuurlijk dood is gegaan en geen spuitje want ze is wel een vechtertje..