Jeetje wat rot zeg! Ik hoop dat het inmiddels al wat beter gaat met je merrie, maar ze heeft het erg zwaar gehad als ik het zo eens lees. Heel veel sterkte voor jullie en ook ik duim mee voor een goede afloop.
Ik hoop zo voor je dat het inmiddels met de merrie beter gaat! Duim duim
Lady_Tamzz
Geplaatst: 05-05-09 21:58
Nee nog geen verbetering.. De veearts komt morgen ochtend weer..
Omdat rijanna even geen internet heeft, zet ik het er maar even neer.
GEEN_ZIN
Geplaatst: 05-05-09 23:15
Dan verwacht je iets moois. Iets fris, vol leven. Iets waar je vreugdetranen van in je ogen krijgt. Dan opeens, word dat moment verschrikkelijk. Geen vreugdetranen maar verdriet. Dat dacht ik erbij.
Gecondoleerd. Ik hoop dat het verder goed gaat met de merrie.
De veearts is inmiddels weer geweest, het gaat nog steeds niet zo goed met haar. ze heeft wel 2 keer gestaan maar dat ging niet zo goed.. waarschijnlijk heeft ze iets met de zenuwen..als die niet meer werken..dan is het alsnog einde verhaal..maar de veearts zei dat hij het niet echt goed zien kon dus moesten we nog even afwachten... hij komt morgen ochtend weer opnieuw langs.. weer afwachten dus:( ... en weer een nacht en dag met spanning..
Ahh wat erg! Konden ze dan helemaal niks meer doen.. Je had zo gehoopt op een veulentje, nu ben je ze zo plots in 1 keer kwijt. Ik wil je veel sterkte wensen met het verwerken.. Gecondeleerd met beide beestjes!