Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:Jeetje ik vind zo knap dat je dat allemaal gedaan had!! Ik zou echt in paniek raken en niet meer weten wat ik moet doen..
Je mag best trots zijn op jezelf hoor!
Wel heel erg zonde van het mooie veulen, het had een lief koppie maar ik zag ook dat de merrie een leuk koppie had..
Soms mag het niet zo zijn:(
Ik ken ook mensen die een veulen wilden, en toen het veulen er was had het geen ogen.. lijkt me zo vreselijk!
Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies, en ga de merrie maar lekker verzorgen.. dat heeft ze hard nodig!
Willen jullie haar nog een keer laten dekken of wil je het risico niet weer nemen??
_Sigrid_ schreef:Jeetje zeg, wat een gebeurtenis! En wat heb je goed gehandeld! Het kan niet aan jou hebben gelegen. Je hebt gedaan wat je kon...
Het is inderdaad een prachtig veulentje, al is ze wel erg mager om te zien. Het lijkt mij dat dat komt omdat het al langer niet goed met haar was. Soms neemt de natuur rare wendingen, erg verdrietig.
Heb je trouwens de veulencentrale gebeld? Misschien is er een adoptieveulen voor Walzer beschikbaar. Is misschien niet meteen het eerste waar je aan denkt, maar het kan wel een ander veulen helpen.
Heel veel sterkte met alles!
_helga_ schreef:JoycexLynn12 schreef:Jeetje ik vind zo knap dat je dat allemaal gedaan had!! Ik zou echt in paniek raken en niet meer weten wat ik moet doen..
Je mag best trots zijn op jezelf hoor!
Wel heel erg zonde van het mooie veulen, het had een lief koppie maar ik zag ook dat de merrie een leuk koppie had..
Soms mag het niet zo zijn:(
Ik ken ook mensen die een veulen wilden, en toen het veulen er was had het geen ogen.. lijkt me zo vreselijk!
Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies, en ga de merrie maar lekker verzorgen.. dat heeft ze hard nodig!
Willen jullie haar nog een keer laten dekken of wil je het risico niet weer nemen??
waarschijnlijk word ze nog een keer gedekt maar we weten nog niet wanneer.
Walzer schreef:Helga, het is helemaal nog niet zeker hoor of ze gedekt wordt!! dat heeft daphne zeker gezegd?
joycexLynn12:
we willen wel heel erg graag een veulen van haar, ze heeft een topkarakter en kan geweldig lopen!
maar we zijn nog aan het twijfelen, je hebt kans dat het weer misgaat, maar dat zou wel heel erg toevallig zijn.
dus het risico zouden we wel nemen, maar misschien gaan we eerst weer lekker aan het werk met haar.
dat lijkt me inderdaad heel erg! dan leeft het veulen, maar dan moet je het in laten slapen. dat is helemaal vreselijk!