Geplaatst: 04-04-09 08:46
Heel erg veel sterkte vandaag. En veel succes voor de moeilijke periode die komen gaat.
Royal_horse
Geplaatst: 04-04-09 09:28
Beste Sandra,
Ik lees zojuist je berichtje. Ik vind het zo rot voor je. Je had zulke mooie plannen met haar. Heel veel sterkte.
Liefs, Suzanne
Aukelizzy
Geplaatst: 04-04-09 09:52
Wat vreselijk. De diagnose die je veearts gesteld had klopte dus wel helaas. Heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd. Wel moedig dat je de beste beslissing voor je paard gemaakt hebt, hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. Sterkte .
Jeetje, wat vreselijk.. Jullie waren net zo lekker met haar bezig.. Heel veel sterkte vandaag!
avaluna
Geplaatst: 04-04-09 09:55
Heel veel sterkte, vandaag en de komende tijd , je doet het voor je paardje ookal is het zo zwaar... Achter elke traan van verdriet schuilt een glimlach van herinnering...
Heb je een beetje een mooi afscheid ervan kunnen maken? Toen ik mijn pony verloor kon ik de eerste tijd alleen maar met ogen vol tranen aan haar terug denken, en op een dag bedenk je je opeens een mooie herrinering en daarbij lach je, en nu bij mij, bijna een jaar later, denk ik iedere dag aan haar. En als ik iets belangrijks moet doen ( een wedstrijd rijden of iets anders ) geef ik haar foto een kus, dit is allemaal nog heel ver weg maar je bent goed opweg! Heel veel sterkte!
Misschien reageer ik een beetje laat aar ik heb onder de massage van me vader aan je paard gedacht het klikt heel vreemd ik heb haar nog nooit gezien maar zag haar toch even helemaal voor me!