Ik heb echt de tranen in mn ogen,
sterkte meisje ..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
I_Love_Welsh schreef:Afschuwelijk om zo iets mee te maken.
Hier wat tips om het iets draagelijker te maken:
1. 1x per dag 15 minuten op je kamer gaan zitten. fotos erbij halen van je pony en huilen. Anders word je verdriet opgekropd en dat is niet erg leuk omdat je dan bijv. buikpijn krijgt.
2.Als je een nieuwe pony gaat kopen, ga ze dan niet vergelijken met de overleden pony.
3.Maak een doos met al je herringeringen van je pony.
4.Koop een wit schrift en plak er de foto van je pony op. Schrijf alle leuke dingen die je met hem/haar hebt gedaan daarin op. vergeet de foto's in het schrift niet.
5.Denk altijd: hij/zij heeft een goed leven gehad, nooit mishandeld, droge warme stal, voldoende aandacht.
chocobroodje schreef:Je mag zeker huilen, doe ik ook nog wel eens 5 jaar later. Soms gaan de dingen zoals ze gaan, en kun je er niks aan doen. Ik heb geaccepteerd dat ze er niet meer is, maar ik mis haar nog dagelijks. Het was het enige wat ik nog voor haar kon doen, en heb het mijn een gebroken hart gedaan. Maar zij was me dankbaar, en ik denk lucky ook. Soms zijn ze te ziek, hoe jong ook om ze te redden. Weet je wat mij heeft geholpen, 's avonds in bed voor het slapen gaan? Ik bedenk me dan dat ik op bezoek ga bij haar. Dan staat ze in een enorme wei met wel 1000 andere paarden, en bomen en een groot meer in het midden, en dan kijk ik naar haar. Soms komt ze even naar me toe in mijn dromen dat helpt mij wel. Maar ik mis haar nog steeds en dat zal ook nooit overgaan. Mijn kleine witte merrie monsterMaar ik had haar nooit willen missen! en dat maakt alle pijn weer ruimschoots goed. Komt goed hoor meid