Bari schreef:
dit is een foto van haar.
achhh wat een knappe meid zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bari schreef:
dit is een foto van haar.
Bari schreef:chloek schreef:Heel veel sterkte!!Ik weet helaas hoe je je voelt (heb ook in zo'n situatie gezeten met mijn fries van 8 jaar, die had dan wel wat anders). Wij hebben er ook alles aan gedaan maar het mocht niet baten hij kon niet meer.
En tot dat laatste moment was hij lief voor mij, vrolijk tegen mij terwijl hij zo ziek was.
En dan komt het besluit om hem te laten gaan want je weet dat het beter is voor hem, maar dat neemt niet weg dat het zo ontzettend moeilijk is. Vind het heel goed van je dat je erbij bent gebleven, ik vond het t eerlijkst tegen over hem, maar dat doet echt wat met je!
Het is bij mij nu ander half jaar geleden maar nu ik jou verhaal zo lees is het weer als de dag van gister, het word wel minder maar vergeten doe ik hem nooit en juist met zulke dingen komt het verdriet weer boven.
Hoe lief mijn 2 hafjes ook zijn met hun heb ik niet wat ik met mijn fries had.
Nogmaals heel veel sterkte en mocht je erover willen praten ,je mag altijd pb-en
@ chloek dankje wel...ja telkens als ik een fries zie komt ook alles weer boven. gisteren was het echt te erg . logisch, zondagmiddag je zit thuis....en dan ga je denken. mijn man is met mij toen naar de handelaar gereden waar ik een paardje op optie heb staan, hij zei dat is de enige remedie, afleiding....
Wietsje92 schreef:Mijn haf merrie had paratyfus ook echt geen leuk virus.. ze gaan er helemaal kapot aan, ze raken er zo uitgeput van
hiphopje schreef:jeetje,
ik wens je heel veel sterkte toe.
heb zelf ook een beperking en sinds kort een onwijs lieve haf, moet er niet denken. niet op deze manier, niet door zo'n vreselijke ziekte.
heel veel sterkte