thanks a lot you guys, echt heel fijn om te lezen al die berichtjes, geeft best wel veel steun. Zie nu ik het nalees, dat ik behoorlijk wat typfouten gemaakt heb haha.. maar ja jullie snappen het verhaal wel..
Marlou, meis! Wat ontzettend vervelend voor jullie zeg. Ik weet van je dat je altijd alles voor je paard over had. Je was echt goed voor haar. En voor elkaar. Enorm veel sterkte! Dikke knuffel! Jessica
Ik ben echt geschrokken en vind het heel jammer dat je festa niet door een DA laat bekijken, misschien kan die nog iets voor haar betekenen, advies over een telefoon is toch anders als real life en je bent weg gegaan om haar kans te geven, deze keuze is wel heel definitief
MARLOU!!! Ben bijna nooit meer op bokt maar Aniek vertelde het me, wat een superdappere beslissing van je!! laatste wat ik nog meegekregen had ging het nog zo goed! Jammer dat ze ook geen plezier meer heeft in het contact met mensen en dieren, maakt het voor jou ook extra moeilijk denk ik he!! moet net zoals Pauke nou echt terugdenken aan onze oude manege-tijd. Zie je nogsteeds op Festa door de bak huppelen.. Heel, heel erg veel sterkte de komende dagen! Geniet nog lekker even van elkaar!! Dikke knuffel voor allebei!!
klopt het dat er nog geen da is bij geweest? Want anders zou ik het een straffe conclusie vinden. een paard afmaken (inslapen ) waar geen da advies is bij geweest. Maar ik wil wel duidelijk zijn,ik vind het een moedige beslissing moest het paard pijn blijven hebben.
Heb net vernomen dat er dus wel een da bij geweest is, Daarbij wil ik dus zeker veel sterkte toewensen in de komende tijd. Er is moed voor nodig om zulke beslissingen te maken.
Wauw Marlou... Een mooiere beslissing als een dier waar je zoveel van houdt laten gaan is er niet, dat noem ik echte wederzijdse liefde en ik weet zeker dat Festa je dankbaar is voor je besluit. Zoals je het beschrijft heb je er alles aan gedaan om de jaren dat ze bij jou was zo fijn mogelijk te maken, haar lekker paard te laten zijn zoals het hoort!
Je kan wel eindeloos door blijven kwakkelen, DA hier, pijnstiller daar maar op een gegeven moment is het genoeg, dan is het klaar. Dat moment is er nu gekomen en jij bent zo sterk om zo'n moeilijke keuze te maken, want WIE wil er nou zijn allerliefste maatje missen? Heel veel sterkte, nu en voor straks als ze er niet meer is.
MArlou, heel erg veel sterkte!!!!! Het is verschrikkelijk om zo'n beslissing te maken. Maar ik weet zeker dat je paard je je dankbaar is voor alles wat je doet en gedaan hebt Hij heeft nog een mooie en liefdevolle tijd bij je gehad.