Maar ook nog een beetje een rare vraag, want ik kende ook een Pancho en omdat je die naam niet zo veel hoort.....een vriendin van mij haar paard heette nl. Pancho en zij heeft dat paard al weer een aantal jaar geleden verkocht. Dus ik vraag me af of dit niet dezelfde Pancho is??? Ik weet niet meer zo goed wat voor koppie die Pancho had, maar het was een hele grote met een Duits papier....
Nogmaals sterkte, kan me voorstellen dat je hem mist
Mijn zus heeft Pancho amper 2 jaar geleden gekocht bij de engelse hoeve in limburg. Hij reed toen Z 2 met winstpunten. Prachtig paard met geweldige gangen, maar helaas kreeg hij kanker, dat verwacht je toch niet. ZE heeft hem gekocht van Wendy. Maar die is op tijd ingelicht wat er ging gebeuren met Pancho. Pancho was een ruin van 1.70. Kwpn en engels volbloed
Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. 'Fijn' dat het vredig gegaan is. Zo te horen hebben jullie hem op deze manier idd een vervelende lijdensweg kunnen besparen.
veel sterkte met het verlies van jullie paard, zo te horen is hij heel rustig ingeslapen. Vind hoe je het beschrijft echt ontzettend netjes, ik ga zeker onthouden dat jullie goede ervaringen met bodegraven hebben.
heel erg veel sterkte met het verlies. Wat een prachtig paardje..
Sandeman
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-09 19:05
Hoi lieve Panchi,
Had even een moeilijk moment. Was van de week in huis van zus en liep naar de garage. Daar zag ik zijn hoofdstel en halsters en dekens,dekjes etc etc. Het pas 7 maanden geleden. Mis hem nog enorm. Gaat met vlagen. Liefs Sandy