Articuno schreef:Veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie![]()
Ik sta zelf nog aan de andere kant: mijn vriendje is er nog, maar de afspraak staat al wel gepland voor dit najaar. Mijn paard heeft ernstige artrose in meerdere benen en een flinke blessure aan een ander been, is slecht de winter uitgekomen en was ook echt een periode erg ‘down’.. Permanent op pijnstillers was eigenlijk nog de enige optie, dus hij staat nu sinds mei op Equioxx. Wel in overleg met de dierenarts besloten dat hij ingeslapen zal worden voor de winter, want de kou en de modder zijn gewoon heel slecht voor zijn benen. En ook nu tijdens het goede seizoen op de Equioxx is hij niet helemaal rad.
Maar nu zie ik hem door de pijnstillers, de lange dagen op de wei en het mooie weer mentaal helemaal opleven, en ga nu toch twijfelen of ik wel de juiste keuze maak. Ik lees hier dat veel mensen zeggen dat ze zich schuldig voelen of twijfelen over hun keuzes, en ik weet nu al dat ik dat waarschijnlijk ook heel erg ga hebben… En ik wéét dat de kans heel groot is dat hij in de winter weer hard achteruit kan gaan, dat zijn aandoeningen alleen maar kunnen verslechteren en dat ik hem op deze manier écht lijden kan besparen, maar toch voel ik me nu al zó schuldig… Want wat als hij het helemaal niet met mij eens is..
Of hij het al dan niet met jou eens is kun je prima achter komen door een reading te laten doen. Ik heb hele goede ervaringen met Marieke van Silvermoon (Jubbega, Friesland, ze doet foto readingen). Dan weet je waar je aan toe bent. Of je er nu in gelooft of niet (ik was ook sceptisch), er komen dingen uit die zij beslist niet kan weten (dat was bij mij zo). Ik wens nog steeds dat ik dat met Tut gedaan had, daar voel ik me bij vlagen nog steeds schuldig over.