[IM] Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:30

Heel veel sterkte Wendy na al deze tegenslagen hoop ik dat de zon weer gaat schijnen het is je zo gegund om weer gelukkig te zijn zonder zorgen Y;(

magda_90

Re: Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:32

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:44

Onwijs veel sterkte Wendy! Jij kunt dit :(:)

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:45

Heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik wil nog heel veel zeggen, maar heb er even geen woorden voor. Daarom deze virtuele {{{{{ knuffel }}}}}

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:49

Jeetje het zat haar ook niet mee.. Heel veel sterkte met het verlies TS! :(:)

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:52

Arme Bami.... Het eerste wat ik dacht, toch niet die Bambie :')

Sterkte met deze moeilijke beslissing...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:56

Awhg... knappe Bambi!
Weet nog zo goed dat je het topic over haar voortgang opende. Zoveel respect voor jou! Je hebt zoveel voor haar gedaan. Ze heeft nog mooie maanden gehad!
Heel veel sterkte met dit verlies! :(:)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:53

Ook gecondoleerd met je schoonmoeder Wendy! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 00:05

Veel sterkte ook met het verlies van je schoonmoeder. x

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 00:11

Och och, ik zag de naam nog en dacht; ''toch niet DE Bambi?!''. Jawel dus.
Wat triest..... moeilijk maar zeer dapper besluit.

Heel veel sterkte gewenst. En ook gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 04:22

Jeetje meid het gaat allemaal wel heel erg snel maar misschien merk je nu ook dat je weet waar je aan toe bent, nu het gebeurt is. De Oma van mijn vriend ging op 23 december en wij waren zo bang dat ze op kerst zou gaan dus eigenlijk zit je te wachten. En toen het gebeurd was kreeg ik toch een soort rust over me heen. Zo van het is gebeurt ok en dan weet je wat er gaat gebeuren. Echt vreselijk van je schoonmoeder ook voor je man. Dit is geen leeftijd om je moeder kwijt te raken maar helaas gaat het soms niet anders. Ik wens je alweer alle sterkte en hoop dat je deze periode snel achter je kan laten al zit je er nu middenin, maar het word beter echt waar. :(:)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 10:10

Met tranen over mijn wangen las ik jou verhaal, in je topic gelachen en getreurd over het leven van Bambi. Jij hebt haar zoveel kansen gegeven en gegund. Een beter iemand had ze zich niet kunnen wensen. Rust zacht lieve Bambi! Je verdient het!

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:06

Nogmaals heel veel sterkte! Hopelijk was dit de laatste slag voor jou en keert het geluk je snel weer toe Y;(

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 13:17

Heel erg verdrietig dit... Soms is alle liefde en inzet van de wereld niet genoeg, ook al wil je nog zo graag. Je hebt haar nog een prachtige tijd gegeven...het is de juiste beslissing. Met tranen in mijn ogen wens ik je heel veel sterkte in deze toch al moeilijke tijd...

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 17:01

Ook heel veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 17:17

Veel respect voor je!

Het was je zo gegund om Bambi helemaal te zien opknappen en opleven ... :(:)

JollyJum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 17:21

Je hebt Bambi nog een goede kans gegeven, maar wat een verlies. Ik respecteer de keus die je hebt gemaakt, die heel heel zwaar is. En nu ook nog het verlies van je schoonmoeder. Wil je graag een dikke knuffel geven en wens je veel sterkt in deze zware tijd. :(:)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-16 23:09

Even gestolen uit mijn andere topic, maar klopt ook hier.

Ik zou graag wat willen zeggen. Iets waarin ik mijn waardering kan laten blijken. Iets waarin ik kan uiten hoe ontzettend fijn jullie aardige/ lovende woorden zijn. Maar dat is moeilijker dan dat ik zou willen.

Wellicht omdat mijn hoofd nog te vol zit. Wellicht omdat jullie reactie's zo overweldigend zijn dat daar gewoon moeilijk op te reageren is.

Maar weet in ieder geval dat ik elke reactie meerdere malen gelezen heb, en dat elk woord mij goed deed. Toch fijn om in een periode van zulke inkt zwarte diepte zulke lichtpuntjes te kunnen lezen.

Ik zat vandaag nog te denken, dat dit haast een slecht verhaal lijkt wat eigenlijk niet waar is. Want wie verliest nu eerst haar broer, dan haar pony en dan haar schoonmoeder? Binnen drie weken? Dat kan eigenlijk niet. Moest haast wel verzonnen zijn. Potverdikkie, wat had ik dit graag verzonnen. Wat had ik graag wakker geworden uit deze nachtmerrie. Dit is zo'n verhaal dat je van andere hoort. Of dat je droomt, en wakker schrikt en beseft dat het gelukkig allemaal maar een nachtmerrie was en iedereen nog leeft. Maar helaas.... Het is de bittere werkelijkheid. En niets zal veranderen. Dit is de waarheid, en ik heb het er maar mee te doen. En die harde waarheid komt soms even bitterhard binnen. En andere momenten gaat het redelijk, en weet je dat je door moet en er gelukkig ook goede dingen in het leven zijn. Maar het is hard en voelt niet eerlijk. Tijd heelt alle wonden zeggen ze, dus ik hoop dat ik die tijd krijg. En dat het nu echt klaar is en er niets meer bij komt. Nu kan ik me nog staande houden. Nu weet ik nog door te gaan. Als er op dit moment nog wat bij komt weer ik het zo net nog niet.

Maar voor nu red ik het. Als je me dat van te voren had gezegd had ik je niet geloofd. Dat is het enige lichtpuntje in deze donkere maand. Ik ben kennelijk sterker dan dat ik zelf ooit had verwacht.

Iedereen nogmaals onwijs bedankt. Niets wat ik kan zeggen wat mijn dankbaarheid volledig duidelijk maakt.
Afgelopen weken ook kaartjes mogen ontvangen:
Afbeelding

Waarvan eentje zelf een echte tekening van Bambi zelf betrof:
Afbeelding

Echt onwijs hartverwarmend.

Nu naar bed, hopelijk even lekker slapen, en morgen weer een nieuwe dag. Dag per dag door...

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:41

Wat mooi geschreven. Deze periode zal in je herinnering blijven, maar er zal ook weer ruimte komen voor fijne dingen. Ik ken je persoonlijk niet, maar dat je kúnt genieten heb ik gelezen in andere topics en vrolijkheid en humor horen óók helemaal bij jou. Laat in elk geval je verdriet toe als het komt. Waar en wanneer dan ook. Er staat geen tijd of moment voor. De tijd en het moment ervoor is... wanneer het zich aan dient. Geniet van alles wat er wel is en ik denk dat je dat van nature al doet. Misschien dat je daarom zoveel kracht hebt kunnen vinden. Gelukkig kunnen verdriet en plezier ook náást elkaar in je leven zijn en ik wens je toe dat het plezier weer de overhand krijgt
Laatst bijgewerkt door Pferdchen op 25-03-16 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:51

Heel veel sterkte, je hebt een liefdevol besluit genomen, Bambi heeft toch een paar mooie laatste maanden gehad met veel liefde!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 00:23

Ach, heel veel sterkte.. Ik heb je topic met veel bewondering gevolgd, en ik gun je dit zo ontzettend niet..
Je hebt echt alles voor lieve Bambi gedaan wat je kon, en ik weet zeker dat ze nog een hele fijne tijd bij jou heeft gehad.

Rust in vrede Bambi! Y;(

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:30

Heel veel sterkte :(:)

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:52

wat mooi dat kaartje.
Ik hoop dat je hier genoeg steun uit kan halen. Ik heb ook op een jaar 2 mensen verloren die me heel dierbaar zijn en mijn oude paardje. Dus ik weet hoe moeilijk dat is. Maar bij jou dan ook nog eens op 3 weken. Pfff dat zou niet mogen gebeuren.
Nogmaals heel veel sterkte! :(:)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:58

Je krijgt het wel voor je kiezen!
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 15:02

Jeetje, ben er stil van.
Had het topic over je broer gezien, vreselijk.
En dan ook nog Bambi en je schoonmoeder...... Y;(