Pff.. ik weet dus ook niet wat ik moet zeggen..
Je hebt de goede beslissing genomen! en dat weet je zelf ook wel denk ik.. Sterkte meid..
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/                                                         

veel sterkte ermee, ik vindt dat je de juiste beslissing

labrador Max).                                                         Kimmes schreef:Dank jullie wel.
Ik heb vandaag weer een slechte dag gehad.Ik zie ineens steeds voor me hoe ze de trailer in gaat en daar nog staat te grazen.
Ik krijg ineens ook twijfels

En doe voor jezelf wat je nodig hebt, ook al zijn dat idiote dingen. Ik wilde de volgende dag perse naar de stad om bloempotten te gaan kopen, hoe verzin je het, maar het was het enige waar ik m'n mind op gefocussed kon houden....... Zo heb ik 'n week lang rondgelopen, toegegeven aan alle impulsen waarvan ik het gevoel had dat ze me hielpen om bezig te blijven. Om twaalf uur 's nachts zin hebben in een groot stuk chocola. Welnu, dan EET je een stuk chocola. Het helpt gewoon om goed voor jezelf te zorgen, en je voelt zelf het beste hoe dat moet.
 heel veel sterkte!