Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Hier blijkt dat al Tet haar spullen prima passen op onze andere paarden!
Mijn droom was altijd om met Tet wedstrijden te rijden, helaas is dat niks geworden maar die droom maar ik nu met Pedro waarDe luxe zweetdeken die ik voor Tettemuiske had gehaald, past goed op Pedro! Die krijgt hij nu op als het frisjes is wanneer we wedstrijd hebben waardoor Tet toch nog een beetje mee is! Haar vliegendeken past goed op het paard van mijn moeder dus dat is ook fijn! Geen idee wat ik met de spullen had gedaan als ik geen andere paarden had. Waarschijnlijk alsnog bewaard voor een later paard
Eapy schreef:Prachtig paardje![]()
Hier hetzelfde hoor. Is afgelopen september gebeurd, en het voelt nog steeds alsof een deel van mij is gestorven. M’n allerbeste vriendin is weg en soms is het nog steeds niet te bevatten.
Wel merk ik een verandering in mezelf, ik kom langzaam uit de overlevingsmodus nu mijn situatie op werk wat relaxter is en merk dan dat ik het verdriet beter kan toelaten. Fijn is het niet, want het is gelijk janken als ik erover nadenk, maar misschien zit er dan toch wat progressie in.
Het is gewoon verschrikkelijk. Het ergste wat er is, familieleden/vrienden kwijtraken. Want dat zijn ze. Misschien heelt dat wel nooit helemaal en moeten we dat ook niet verwachten.
Hopelijk gaat het een beetje goed met iedereen.