Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Ook hoor ik vaak: wanneer is het de juiste tijd?!?
Die juiste tijd weet je in je hart, zie je aan je paard, je hond, je weet het echt.
Ik heb het niet over figuren die hun paard of hond "wegens niet meer geschikt voor de sport" laten afmaken, maar over die mensen, die in wezen bang zijn, te vroeg of te laat de finale beslissing voor hun liefste kameraad te moeten maken.
Geloof me... je weet het als de tijd daar is, als je je dier kent, waarvan je gisteren nog dacht "het kan nog wel" zie je de andere dag dat het op is.
Je weet het in je hart.
Ervaringsdeskundige....
russel schreef:Ja zo wil ik dat de volgende keer ook, zelf vasthouden..
terpentijn schreef:Ook hoor ik vaak: wanneer is het de juiste tijd?!?
Die juiste tijd weet je in je hart, zie je aan je paard, je hond, je weet het echt.
Ik heb het niet over figuren die hun paard of hond "wegens niet meer geschikt voor de sport" laten afmaken, maar over die mensen, die in wezen bang zijn, te vroeg of te laat de finale beslissing voor hun liefste kameraad te moeten maken.
Geloof me... je weet het als de tijd daar is, als je je dier kent, waarvan je gisteren nog dacht "het kan nog wel" zie je de andere dag dat het op is.
Je weet het in je hart.
Ervaringsdeskundige....
fransje23 schreef:terpentijn schreef:Ook hoor ik vaak: wanneer is het de juiste tijd?!?
Je weet het in je hart.
Ervaringsdeskundige....
Ik ben weleens "bang" dat ik de beslissing te laat neem... Is gelukkig nu niet aan de orde met een een topfit paard, maar toch.
Ben met mijn kat ook lang doorgegaan terwijl veel mensen (maar de DA niet) dachten dat inslapen beter was. Ik had het idee dat hij er nog niet klaar mee was. Nu zijn we bijna 4 jaar verder en is hij er nog en gezond en vrolijk. Maar toch, we zaten op een grens...