[IM] Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:26

och,die lieve mooie trix! |(
Ik herinner mij je topics nog heel goed!Prachtig paardje en super voor haar leeftijd!
Koester de herinneringen en veel geluk met je baby <3

Sammyy

Re: Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:36

Wat schrijf jij mooi over Trix, kippenvel krijg ik er van. Ik voel met je mee!
Maar wat een mooi leven moet Trix bij jou hebben gehad. En wat moet ze gelukkig zijn geweest!

Heel veel sterkte :(:)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:01

Heel veel sterkte :(:)

Siets schreef:
Dinsdag weten we het helemaal zeker, maar waarschijnlijk zit er een klein meisje in mijn buik. Als dat écht zo is, is het cirkeltje rond voor
mijn gevoel. Het zou een troostende gedachte voor me zijn om te denken dat Trix één ander heeft gestuurd, al klinkt dat misschien belachelijk.

Zo'n gekke gedachte is het niet hoor,
kijk maar naar ons,wij hebben elkaar leren kennen via de fjord van mijn schoonzus.
Ik was zwanger en we wisten het eigenlijk al....het moest wel een meisje zijn.
En ja hoor....het was ook zo. Bij ons is de cirkel echt rond geworden,onze dochter is ook naar haar vernoemd.
Ook voor ons nu heel speciaal omdat Erna kort geleden is overleden.
En dit krijgt ze als ze wat ouder is;
Een mooie hanger met de foto van Erna en een plukje haar erin.
Iets wat de familie aan Emy (onze dochter) mee wilden geven.
Afbeelding

liana_shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:10

heel veel sterkte....

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:28

Wauw, wat (opnieuw) mooi verwoord. De liefde die je voor haar voelt die komt er heel mooi in naar voren.
Spiritueel of niet, maar in het leven gebeuren dingen die absoluut niet verklaarbaar zijn, maar 100% logisch 'voelen'.
Zoals deze gebeurtenissen voor jou.

Geniet van dit nieuwe kleine wonder en Trix zal altijd met jullie drietjes meekijken!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:30

Kan best zo zijn dat Trix plaats heeft gemaakt, zodat je je aandacht, liefde, zorg en toewijding optimaal aan je nieuwe generatie kunt besteden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:40

Ik geloof er heel erg in TS dat zoiets gewoon kan gebeuren. Ik ben ook absoluut geen zweverig type, maar sommige zaken zijn gewoon geen toeval. Hopelijk kan je het zo een plaatsje geven, want Trix wil jou natuurlijk ook gelukkig zien :(:)

Gitta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 14:27

Pff, jeetje.. ik zit hier echt met tranen in m'n ogen, je verhaal raakt me echt. ;( Ik wens je heel veel sterkte toe met het verliezen van deze prachtige meid, jouw rots in de branding.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:22

Wat een prachtige gedachte ;(

Het is inmiddels woensdag, weet je al iets meer Afbeelding?

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:41

Kan me het topic van de laatste foto nog herinneren... Wat jammer! Erg veel sterkt, weet hoe je je voelt :(:)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 16:54

Dank jullie wel weer... Het doet me toch erg goed om steeds jullie lieve woorden te mogen lezen.

Gisteren inderdaad de echo gehad, en hoe kan het ook anders.. Alles sluit zó enorm aan in mijn leven momenteel,
we krijgen een dochter! Trix haar volledige stamboek naam zal op een speelse manier verwerkt zitten in de naam van
onze kleine meid, zodat zij ook een beetje met elkaar verbonden zijn. Al zullen ze elkaar natuurlijk nooit meemaken.

Maandag ben ik sinds lange tijd weer op stal geweest. Ik wist niet of haar stalletje alweer gevuld zou zijn, de laatste
keer was hij nog leeg. Tot mijn schrik stond er een paard in, die ik toch even wilde begroeten. Ineens draaide
zich een vreselijk boze draver om, en ik moest echt even aan de kant springen, anders had hij me waarschijnlijk
te pakken gehad. Direct moest ik lachen, haar oude plekje is van het ene uiterste naar het andere gegaan :).

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:01

Gefeliciteerd !!!!!!!

Ben wel heel benieuwd naar de naam straks :j
Heel mooi idee om Trix te vernoemen, ze wordt toch een heel klein beetje oma dan ;)

Dat lijkt me inderdaad heel moeilijk om een ander in haar stal te zien, misschien des te beter dat het een heeeeeel andere persoonlijkheid is !

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:37

Siets van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat een eer dat Trix toch ook deel uit zou maken van het leven van je dochter, al is het alleen maar haar naam en al jouw foto's en verhalen!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 12:13

Dag allemaal! (hopelijk kennen jullie me nog ;))

30 september was het alweer een jaar geleden dat we Trix moesten laten gaan. Ondanks dat ik het aardig een plekje heb kunnen geven,
was het die dag te moeilijk voor mij om hier wat te plaatsen. Al was het wel mooi geweest om het cirkeltje rond te maken. Omdat ik toch
erg leuk nieuws te vertellen heb, heb ik op deze druilerige zondag even de tijd genomen om het met jullie te delen.

Op 13 augustus, om 21.16, zijn wij de trotse ouders geworden van een mooie dochter. Haar naam is B.elle. (even een puntje er tussen
want ik wil niet dat ze via google gelinkt kan worden aan dit topic). Een erg mooie meid, die goed laat merken dat ze er is. Een druk ding,
vol pit, maar dat heeft ze niet van een vreemde ;).

Vandaag is ze alweer 2 maanden oud, de tijd vliegt echt voorbij. Ik heb heimwee naar alles, zowel de zwangerschap, de bevalling,
als de kraamweek en de tijd daarna. Wat hebben we op en top genoten! En stiekem ben ik toch wel blij dat ik in deze periode mijn
aandacht en tijd niet hoefde verdelen. Ik vroeg me altijd af hoe ik alles zou gaan doen, aangezien ik doodongelukkig was als ik Trix
2 dagen niet had gezien. En in de kraamweek wordt dat toch best lastig. Misschien is het wat dat betreft dus wel goed, ik hoefde
geen keuzes te maken..

Maar goed. 30 september heb ik mijn mijn moeder, B.elle en natuurlijk hondje Diesel het 'Trix-rondje' gelopen in het bos. Ik vond het
een mooi idee om een foto te maken bij 'onze' boom. Maar dit keer met B.elle in plaats van met Trix. Natuurlijk had ik er liever met
z'n viertjes op gestaan, maar ik heb me er helemaal bij neergelegd dat dat er gewoon niet in zit. Al is ze er in gedachten natuurlijk bij ;).

Dus euh... Kennen jullie deze nog?
Afbeelding

Daar is nu deze versie bij gekomen:
Afbeelding

Het cirkeltje is dus alsnog rond! Ik wens jullie een fijne zondag toe :).

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:18

Oooh jij mooie mama,is het serieus alweer een jaar geleden??? Jeetje....Ontzettend gefeliciteerd met je mooie lieve kleine meisje,wat een bijzondere foto,moest er wel even van slikken hoor...
Hoop dat alles een goed plaatsje heeft bij je en dat je het gemis wat dragen kunt,dikke knuffel

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:22

Hier ook tranen van ontroering ;(

Natuurlijk zijn we jou en Trix niet vergeten !

En wat een mooie dochter heb je <3
Heel veel geluk en gezondheid toegewenst voor de kleine meid !

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:26

Mooi!

(zoals als jij op eigentijdse wijze je spiritualiteit weet vorm te geven)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:30

Ik zit hier serieus keihard te janken nu, vriendlief komt naar me toe, vraagt wat er aan de hand is, ik laat hem je stukje tekst lezen en BAM, toen zaten we samen tranerig te snotteren op de bank... Heel veel sterkte!

Baredawn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:42

Jouw verhaal vorig jaar over het verlies van Trix had zoveel indruk op mij gemaakt, omdat mijn paardje slechts enkele dagen na jouw Trix is overleden. De pijn die jij beschreef, voelde ik letterlijk en ik kon mij helemaal in jouw verhaal terugvinden.

En nu zie ik dat de cirkel bij jou rond is met de komst van je prachtige dochter. Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Wat een prachtige foto's. Veel geluk en plezier met jullie kleine meid. Geniet ervan.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 12:46

Wat een lieve reacties, doet me goed! En trouwens, mijn moeder (zelf ook een echt paardenmens) zei altijd dat de liefde voor
een paard bij lange na niet zo voelde als de liefde voor je eigen kind. Ik riep altijd van wel, maar de tijd zou het leren. En achteraf
gezien was Trix dus wel echt mijn kind, hoe gek dat ook klinkt. Bij haar voelde ik dezelfde zorgen, verantwoordelijkheid en vooral
dezelfde liefde. Het kan dus wel degelijk...

Toen onze dochter 6 weken oud was heb ik even wat geknutseld met mijn toestel, en ik wil toch graag even één van die foto's
met jullie delen:
Afbeelding

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:51

Wat mooi en ontroerend tegelijk .... ;( :D

Mooi meisje heb je! :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:00

Die ogen !
Prachtig <3

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:35

Knap toetje :+: met mooie sprekende kijkertjes..lieflief

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:49

hee siets!

onwijs gefeliciteerd nog met de geboorte van je prachtige dochter! wat een knap meisje is ze zeg! en wat een ontroerende foto en verhaal, heel mooi om te zien en toch jammer dat jullie niet met ze vieren op foto konden staan.. trix zal altijd bij je zijn <3