Ik schrik hier ook enorm van! Ik volgde altijd je topics, vond het onwijs leuk paard... Heel veel sterkte, zag het niet aankomen maar jij nog vele minder...
ow nee! Ze was zo'n mooie merrie geworden. Ontzettend veel respect voor jouw omdat je de uitdaging aanging, gevochten hebt voor je paard en uiteindelijk nu dit. Ik ben er stil van. Had zo gehoopt dat t goed gekomen was.
sterkte.....
horselover22
Geplaatst: 30-05-12 16:00
aaa nee ik weet nog dat ze in hart van nederland was en ik vond dr zo leuk met dr scheve neusje jammer dat ze zo vroeg is heen gegaan maar zo als ik lees heeft ze het goed gehad bij jullie
Zeker! Dit was een bijzonder paardje. Worden vergeten zal ze zeker niet!
Sabini
Geplaatst: 11-06-12 20:16
Jeetje ik zie dit topic nu pas. Ze was inderdaad een heel bijzonder paardje, wat ontzettend jammer dat ze niet ouder mocht worden Heel veel sterkte!
ilse011
Geplaatst: 11-06-12 20:19
heel veel sterkte, ik schrik er ook van maar het leven s nou zo
sorry
maar nog veel beter schap
doeg
timokyana
Geplaatst: 11-06-12 20:28
Ik zie pagella in de lijst staan,denk nog hey wat leuk,hoe zou het nu met haar zijn..... Tot ik zag dat het bij IM stond..kippevel.
Voor mij ook echt een BOKTpaard,zo eentje die je de rest van je leven bijblijft, er zijn er niet veel maar sommige verhalen/paarden en pony's laten je niet meer los,door hun verhaal,bijzondere verschijning of hun baasje met een enorme wilskracht die wilde knokken voor haar om ze een kans te geven. Respect daarvoor!!! Je hebt twee keer heel bewust voor haar gekozen, heel veel sterkte alsnog!
Paint_Lover
Geplaatst: 11-06-12 20:29
Ook ik lees het net pas..... Ook hier het eerste wat ik zei: NEE niet Pagella!
Heel veel sterkte met dit grote verlies.... Ze is en blijft het Boktpaard zoals zovele al voor me hebben gezegd...
Ambiiee
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-12 15:28
Tijd gaat hard, alweer bijna een half jaar geleden..
S_uus