Thanks Suzanne, deze was echt omdat we heel de rit gewoon aan haar gedacht hebben, en we "zagen" haar echt meekijken uit de hemel. Vanmiddag reed ik voorbij de plek waar ik een keer van haar afgevallen ben, moest ik ook weer huilen. Er is zo ontzettend veel dat me aan haar doet denken!
Vaak zag ik topics van je voorbij komen, jij en senna. Zo zag ik jullie ondanks alle paardjes die je verder nog hebt. Ik zag ergens je onderschrift staan en had al zo'n vermoeden maar kon het niet geloven. Maar het blijkt toch waar te zijn............. Heel veel sterkte jeddah! Ik denk dat de meeste bij het zien van jouw naam gelijk terug denken aan mooie lieve senna
heb je even een pb-tje gestuurd. Echt verschrikkelijk is het! Die lieve lieve Senna....
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-10 10:28
Nu twee jaar verder. Het gemis is niets minder om jou. Soms zie ik je vrolijke, zwarte ogen nog zo voor me. Soms wíl ik ze zien en dan kan ik ze niet "vinden". Always in my heart, always on my mind...
Ik kwam op mijn youtube account van de week nog het filmpje tegen wat ik destijds gemaakt heb over haar... Zag al dat het alweer bijna 2 jaar geleden is..
Sterkte deze dag.. en alle andere dagen dat je het nodig hebt
WinSel
Geplaatst: 07-05-10 10:31
Krijg nog altijd kippevel bij het lezen van dit topic.... Senna was zn prachtig mooi paard Nog Heel veel sterkte meid
Je zou kunnen huilen omdat ze er niet meer is, of je zou blij kunnen zijn omdat ze geleefd heeft. Je zou je ogen kunnen sluiten en bidden dat zij terug mag komen, of je kunt je ogen openen en zien alles en ieder die zij achterliet. Je hart kan leeg zijn, omdat je haar niet meer kan zien, of je kan vol zijn van die liefde die je met haar deelde. Je kunt morgen de rug toe keren en voor gisteren gaan leven, of je kunt blij zijn voor morgen omdat ze gisteren was. Je kunt haar herinneren en alleen dat zij er was, of je kunt haar herinnering bewaren en het voort laten leven. Je kunt huilen en je afsluiten, leeg zijn en ingekeerd gaan, of ......je zou kunnen doen wat zij zou willen: Open je ogen, veeg je tranen af, geniet van het leven, heb lief en ga door. Senna is altijd in je hart
SusanW
Geplaatst: 07-05-10 10:43
Twee jaar 'alweer'.... de tijd gaat veel sneller dan het slijten van het verdriet! Sterkte vandaag Jeddah, ook al mis je haar op andere dagen natuurlijk niet minder...
Jeetje is het echt alweer 2 jaar geleden? Het voelt net als gister dat je het vertelde! Dikke knuf meis!
Mac
Geplaatst: 08-05-10 08:47
Wat gaat de tijd toch snel en het laat maar weer zien dat "missen van" geen tijd kent. Het gemis zal altijd wel blijven, maar de mooie herinneringen gelukkig ook Sterkte
heel veel sterkte jeddah,ik kan me voorstellen dat je haar nog zo mist,wat een prachtig paard was ze,en ze leek me heel bijzonder,ik hoop dat je het ooit een plekje kan geven.