Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
toine schreef:Hoi Esther,
We hoorde van de week wat er is gebeurd met je paard, je kent ons voor de rest niet denk ik. Maar mijn vriedin haar paard stond op Utrecht tegen over jouw paard. Ze staat er nog en moet woensdag onder narcose voor een MRI scan, we zijn zo geschrokken na dit we zijn er echt kapot van. Het is nu extra spannend na wat er met jouw paardje is gebeurd. We willen jouw heel heel veel sterkte wensen ik denk dat je dat nodig hebt voor de komende tijd.
Brigitte & Kevin
wsundayl schreef:Zocht naar een gedicht hier voor een vriendin toen ik je naam ineens zag staan en die van Ot.
Wat een schok voor je.
Een keer heb ik voor je moeten schrijven op Simonshaven en het jurylid schrok toen je met Ot op zijn manier kwam binnenstormen. Ze dacht echt dat paard is helemaal over de rooie. Ik haar uitgelegd dat dat zijn normale manier van doen was tussen beide binnenbakken maar dat ie met zijn proef anders was en ze vond de proef ook inderdaad heel netjes gaan.
Mensen die jullie samen zagen hadden bewondering voor de manier waarop je hem reed, hij kon zo heftig overkomen.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.