Heel veel sterkte met het verlies van Zilver! Was altijd enorm onder de indruk van de band die jullie samen hadden en de avonturen die jullie beleefden. Gelukkig zit ze voor altijd in je hart en blijven de mooie herineringen voor altijd!
Tancreda4
Geplaatst: 16-03-26 07:57
Gewoon geen woorden voor... ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen
Sansevieria
Geplaatst: 16-03-26 08:18
Verschrikkelijk...hier vind ik geen woorden voor, sterkte dekt de lading niet
Als stille meelezer van je topic vind ik dat ik ook hier nog moet reageren. Maar wat reageer je op zoiets.. Bij mij liepen ook weer de tranen over m'n wangen met het lezen van je verhaal.
Een sterkte voelt zo weinig, maar ik weet niet zo goed wat ik anders moet zeggen. Zilver was inderdaad goud, ze laat een gouden plek in je hart achter aangevuld met wat champagne.
Sterkte voor nu, maar ook zeker voor de momenten die nog gaan komen waarin je haar mist!
Ach nee, niet Zilver. Ik ken jullie niet, maar in je topics schreeft je altijd met zoveel liefde over haar. Jullie waren een team, echte maatjes. Heel veel sterkte met dit verlies.
Heel veel sterkte! Ook ik lees meestal alleen mee op Bokt, maar dit verhaal blijft al dagen in mijn hoofd zitten, ik heb verschillende topics van jullie gezien in de afgelopen jaren en die zijn me bijgebleven.
Woorden schieten te kort, heel veel sterkte, wat een moeilijke tijd en wat een achtbaan voor jullie. Dikke knuffel
ikkedus
Geplaatst: 16-03-26 15:51
Aangezien je hebt gevraagd om de topics van de beide prachtige spruiten, puur voor hen te houden en niet voor meldingen van medeleven, zet ik mijn bericht hier maar neer.
Allereerst heb ik echt diep respect hoe mooi en optimistisch jouw berichten zijn over Remy en Roza. Je kunt duidelijk de lichtpuntjes zien die zij vertegenwoordigen. En genieten van hoe mooi zij zijn! Ik vind dat echt heel krachtig, sterk en oneindig knap dat je dat kunt opbrengen nu. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen! Remy is prachtig en zo’n leuke match met Minthe!
Maar Roza…….. dat is echt een klasse apart! Vanwege de beide verhalen die zij vertegenwoordigd en omdat het gewoon een plaatje is!
Dit had ik in haar topic willen zetten, maar daar heb ik het bericht wat gepaster gemaakt;
Ach, ach, ach, de tranen lopen me alweer over de wangen. Hoe ontzettend mooi dat ze al gekoppeld is aan Fayola! Lekker bij jou thuis en een merrie met ervaring. Ze ziet er happy uit bij haar!
En wat is ze PRACHTIG!!!
Koester deze bijzondere dame, die zo bijzonder is dat er blijkbaar in dit bestaan iets heel bijzonders voor moest worden opgeofferd zodat zij er mocht zijn. Roza; ja!Faline; zeker!! Maar voor mij voor altijd [i][b]Zilvers Roza Faline[/i][/b].
Wat afschuwelijk… Een verschrikkelijke nachtmerrie. Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Coloured
Geplaatst: 16-03-26 23:12
Och, verschrikkelijk! Dat is de keerzijde van fokken. Dit wil je echt niet meemaken. Heel veel sterkte met alles!
Akimbootje
Geplaatst: 17-03-26 16:48
Wat een traumatische ervaring heb jij meegemaakt… Hopelijk kun je de rust wat terugvinden voor het staartje van je zwangerschap en aanstaande bevalling. Hoe gaat het met Rosa en pleegmoeder ?
Ik heb je topic gevolgd van de bevalling van de prachtige Roza. Maar ook het verdrietige verhaal van Zilver. Toen ik tranen en nu ik dit lees weer in tranen. Hoe moet je verder als je liefste dier wat je hebt verliest, je steun en toeverlaat je uitlaat klep de plek waar je heen gaat als je verdrietig bent boos bent en ook blij bent. Niemand weet het. De band die jij met Zilver had was onwijs mooi ze heeft je een laatste kadootje gegeven lieve Roza.
Heel veel sterkte nogmaals. Maar vergeet niet: Uit je leven maar never nooit uit je hart!