had eerst de tekst niet gelezen dus zat te genieten van de foto's tot ik de reacties zag en snel de tekst las en dacht 'nee dat kan niet!' (had trouwens de foto aangeklikt bij uitgelicht dus ook de titel niet gezien)
Met een brok in mijn keel heb ik jou verhaal gelezen. Heel,heel veel sterkte met het verlies Maar hou de mooie herrineringen aan haar vast !. Ze was een beauty.
Bedankt voor alle lieve reacties pbs en complimenten over de band tussen mij en pres die was er ook echt en vind het fijn dat mensen dat ook zien. Ik vind het ook heel fijn dat zoveel mensen met mij en vooral mijn paardje te doen hebben echt top.
thnx voor alle reacties. ik heb niet alle pb's beantwoord mijn inbox liep over maar weet dat je bedankt bent als je aan me gedacht hebt. of de moeite nam om dat extra te laten weten.
Bedankt voor alle felicitaties voor mijn verjaardag heb me toch een beetje jarig gevoeld en geprobeerd er het beste van te maken en gewoon het leuk te hebben. ik zal nog heel vaak huilen en boos worden mijn paard missen alles. Maar het is hoe het is... en ik weet dat ze geliefd was, een lang leven nog heeft gehad... ondanks haar handicap.
Jeetje Fabienne, lees het nu pas, wat vreselijk.... Ik wil je onwijs veel sterkte wensen, jullie waren zo'n mooie combinatie samen..... Oneerlijk...
PrimaDonna_
Geplaatst: 24-08-13 20:06
Jeetje ik schrik ervan! Heb je foto's nog voorbij zien komen laatst.. vond het altijd zo'n apart dier om te zien. Helaas heb ik hetzelfde mee gemaakt, een breuk, zo hard en gemeen! Ik wens je veel sterkte toe! Koester de mooie momenten en vooral foto's!
Heel erg veel sterkte ! Ik keek altijd met plezier naar jullie foto topics.
xSerena
Geplaatst: 27-08-13 15:35
Ik zat altijd van jullie leuke en liefdevolle topics te lezen met plezier.. Heel veel sterkte!!
Phrono
Geplaatst: 28-08-13 20:22
Jeetje, de mooie Pres... Wat vreselijk om te lezen dat zij er niet meer is.. Wat zijn er mooie plaatjes van jullie samen vastgelegd. Heel veel sterkte de komende tijd..
dankjewel voor de lieve reacties. zoveel reacties voor mijn paardje had ik echt nooit verwacht.
Lutha
Geplaatst: 28-08-13 21:15
Wow ! Wat heftig! Zit hier echt met een brok in mijn keel en een traan in mijn oog. Je mag bij zijn dat je zo'n mooi paard hebt mogen hebben! En op een dag, vindt je er weer een, misschien wel net zo waarde vol. Tot die tijd, heel veel sterkte!
Siggislief
Geplaatst: 03-09-13 09:20
Het eerste gedachte dat ik naar beneden scrolde was 'NEE! '. Zo'n mooie merrie, ook al was ze blind vond ik haar ogen wel erg mooi! Heel veel sterkte met het verlies!
blueguy
Geplaatst: 03-09-13 09:30
Heel veel sterkte! Wat een mooi paard was dat zeg.