[IM] Dag lieve Chakotay

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:41

Heel veel sterkte Saskia, mooi geschreven.. Tranen in mn ogen,
Grote mooie lompe chuckie.. Hij heeft iig een top leven gehad.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 05:41

En zo is het alweer een week geleden.....
Vind het nog erg moeilijk, kijk in zn lege stal en zn land en zie overal zn hoefafdrukken nog.
Ik ging iedere dag minimaal 1x naar Chuckie toe, dan merk je ook dat je paard heel veel ontspanning geeft, ff lekker hoofd leeg maken en gewoon knuffelen met hem, of domweg drollen scheppen.
Ik mopperde wel eens dat het soms leek dat ik alleen maar str.o.nt aan het scheppen was, maar ik zou alles er voor over hebben om daar weer over te mopperen tegen mn bolle witte.

Het moet gewoon allemaal nog een plekje gaan krijgen bij me.

Jullie reacties zijn echt heel fijn om te lezen, dank jullie wel.

DianneM

Re: Dag lieve Chakotay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:16

Wilde je net vragen hoe het met jou ging na alweer een hele week zonder die Witte. Denk nog elke dag aan jou en heb nog eens de foto's gekeken van Chuck en jou, die toen voor Agnes klaar stonden voor een droom :-) Agnes toen nog helemaal ingespalkt die een buitenritje ging maken op jouw witte Reus en die glimlach die niet meer van haar hoofd af te poetsen was.

Daar stonden jij en Chuck in mijn ogen voor. Die glimlach van velen en die dromen van nog meer. Nog elke dag dankbaar dat ik jouw Witte heb mogen kennen. En jou, jij bent een mens met een hart van goud. Heb echt heel veel waardering voor jou en wat jij mogelijk hebt gemaakt met hem.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:22

Ik heb ook zoveel respect voor jou en chuck.
Hebw el eens een topic van de kanjer gezien en was stapel op hem. De blik die hij had was bijna menselijk. Het is een prachtpaard en ik weet zeker dat het gemis zo lang gaat duren. Ik denk dat jullie voor veel mensen een voorbeeld kunnen zijn, een band met je paard met zoveel liefde en respect van beide kanten.

Sterrkte

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:50

JA meissie dat zal best zeer doen, om zijn eigen plekje te zien zonder hem.
Ik denk dat een hoop mensen dat hebben. Want van welke kant je ook kwam meestal zag je dat wite koppie al, ook vanuit zijn stal.
En de tijd zal de pijn moeten verzachten

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 13:53

Heel veel sterkte nog Saskia met het verlies van je mooie Chuck.
De tranen lopen over mijn wangen ook omdat ik weet hoe het is om je grote liefde te verliezen.
Weet hoe je je voelt het is zwaar heel zwaar, en ook omdat jezelf de beslissing moest nemen zat in hetzelfde schuitje iets meer dan een jaar geleden en had net als jij nog de hoop dat het beter zou gaan, maar helaas dat was niet zo.
Hoop dat jou mooie witte lekker pijnloos kan spelen met mijn mooie zwarte reus die zijn wel aan elkaar gewaagd allebei bullebakken ;)
Je hebt een goede keuze gemaakt al voelt dit misschien nog niet zo, het is een keuze uit liefde voor Chuck en hij is je er dankbaar voor.
Nogmaals sterkte.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 13:56

Wat een mooie hengst, zowel om te zien als zo te horen in de omgang. Heel veel sterkte met het verlies.

Eline_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:29

het is een heel mooi paard !
zonde dat je het hebt moeten afgeven ! Y;(

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 06:17

wat een mooie woorden dian....

gisteren was een lastige dag, een week geleden en zag gistermorgen een regenboog, zag chuckie daar staan op de regenboogbrug, wachtend op mij.....gevolg dat ik de hele dag aan het snotteren geweest ben.....pfffff

HorseAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 16:17

Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
Als ik het zo lees is dit de beste keuze geweest voor Chakotay.
Hoe moeilijk het ook voor jou is, en misschien dat je twijfelt, of er niet iets anders was wat je had kunnen doen.
Chakotay is je erg dankbaar voor deze keuze!

Hij staat op een mooie groene weide op je te wachten,
wachtend totdat jullie ooit weer samen zullen zijn.

Erg veel sterkte toe gewenst!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:14

Het lijkt nog steeds zo ongeloofwaardig dat hij er niet meer is.... sterkte sas xxxx

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:45

Hee veel sterkte met het verlies van dit prachtige paard. De tranen lopen nu echt over me wangen bij de gedachte dat mijn paard misschien ook wel ingeslapen moet worden.. Heel veel sterkte!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 22:33

Jeetje Saskia wat lees ik nu. Ik schrik ervan. Had wel al opgevangen dat het niet zo goed ging met hem, maar dat hij er niet meer is pfffff..
Ik denk nog vaak terug aan de rit op de veluwe, wat hebben we toen gelachen.
Weet je nog, Ik reed samen met Chester naast je helemaal achterop in de groep. Je moest heel nodig even piesen en zei nog rij maar door ik verstop me wel even in de struikjes en voor ze het merken ben ik al terug. chuckie dacht daar anders over en begon als een gek te roepen naar de groep en daar zat je dan verraden tussen de hei door je eigen knollie _O-
Dat zijn toch van die speciale herinneringen.
Lieve Chuck je bent altijd een speciale hengst geweest een prachtige hengst was je, nog altijd een van mijn favoriete hengsten van de oude garde hengsten.
chuckie het ga je goed daarboven Y;(

rudolph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:37

wat een mooi verhaal over jullie hechte vriendschap.
zit het met tranen in m'n ogen te lezen,
nogmaals veel sterkte toegewenst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:57

Veel sterkte :(:)
Die foto laat echt wat zien <3

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:14

Tijden geleden dat ik chakotay heb gezien maar door de foto in mn hal nooit helemaal uit mn gedachten hij kwam nog wel eens onder mijn balkon langs die mooie trouwe hengst met dat geweldige uitzicht op zijn rug met dat witte en zwarte oor.
Sas heel veel sterkte kan me voorstellen dat je wereld even leeg is zonder hem.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 06:12

thanks lieve mensen.

het gemis blijft groot maar probeer hard het een plekje te geven.

melanie h, erg he, hij zette me daar ff voor schut, maar war hebben we gelachen....de boef

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:13

Chuck was toch wel een van de mooiste en bijzonderste tinkerhengsten die er zijn. Wat ontzettend verdrietig dat je niet langer van die kanjer hebt mogen genieten. Dat je een goede keuze hebt gemaakt, dat weet je zelf ook. Dat je hem missen gaat, niet meer dan enorm logisch.

Heel veel sterkte met het verlies.

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 01:54

ik krijg er tranen van in me ogen!!

ik leef helemaal met je mee sas! vind het echt onwijs erg voor je!!

ik kan het gewoon niet geloven dat hij er niet meer is...

gelukkig heeft hij nog mooie kindjes rond lopen!! hij was een echte bink voor zijn kindjes!
iets om nooit te vergeten! denk nog altijd aan zijn dochters!!

ik ken het gewoon niet geloven...dat chakotay er niet meer is...rust zacht lieve chuck! je hebt een pracht leven gehad!!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 09:08

dank jullie wel

het gemis is nog steeds enorm, het begint nu wel een plekje te ktijgen.

denk nog wel iedere dag aan hem, hij was mn beste vriend

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:19

Hoe is het nu met je meis? Knuf

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 06:54

thanks dianne

het begint een beetje een plekje te krijgen, er gaat geen dag voorbij dat ik veel aan hem denk, hij was zoveel meer dan een paard voor mij.

ik mis de zorg voor hem, hem aan kunnen raken en knuffelen.

ik moet op eoa manier zorgen dat ik een beetje uit het gat kom waar ik ingevallen ben sinds hij weg is, de uren na mn werk dat ik voor hem zorgde zijn nu best doelloos.

ik weet nu dat ik het goede voor hem gedaan heb maar had het toch graag anders gezien.

heb vd week de fotoos vd laatste week met chuck vd cam gehaald, was best confronterend, zit te twijfelen of ik er een topic van ga maken.

xxsas

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:39

Doe wat goed voelt Sas! Niemand zal je kwalijk nemen dat je die laatste week voor jezelf houdt.

Denk ook dat er nooit een dag gaat komen dat je niet aan Chuck zou denken, zeker niet als hij zo diep in je hart geworteld zat! Ik denk zelf ook nog steeds elke dag aan Kato, al is het maar een klein momentje.

Zag op ITP dat Chuck je wel een hele mooie erfenis heeft achtergelaten! Denk dat het "doelloze gat" in je dag ook minder wordt als Caydo thuis komt. Of het krijgt later een andere invulling. Het gat is nu denk ook niet doelloos, het is een moment van terugdenken aan je kerel, dat is never nooit doelloos, zinloos of wat dan ook..

Liefs

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 06:59

daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar het voelt momenteel ff zo.
kleine cay is leuk he, ben zo blij dat ik hem heb kunnen houden.

ik krijg 1 dezer dagen een heel mooi aandenken thuis van ilsemarie hier op bokt.

in de ketting en armbanden zit haar van chuck zodat ik altijd een stukje chuck bij me heb.
ben dr zo blij mee.

Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:21

Prachtig aandenken Sas!
Dat gat is zo moeilijk voor te stellen.... brrr, hopelijk kan Caydo het een beetje opvullen straks!