[IM] And i've let her go - Miralda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ponycrosserr

Re: And i've let her go - Miralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 19:58

Net als vorig jaar tranen in mijn ogen, wat moet dit moeilijk voor jou zijn :(:)

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:09

Één foto zegt meer dan duizend woorden.
WAUW. Zoveel emotie uit de foto's, erg bijzonder om te zien. Met weinig tekst en van alleen de foto's al de tranen over mijn wangen lopen.. kippenvel.
Veel sterkte en koester alle mooie herinneringen <3

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:21

Alle credits voor de fotograaf...enorm knap als je dit zó kunt vastleggen.
Zo mooi!

sweetjuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:26

jeetje wat heftig he, heel veel sterkte!

wolflupin5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:30

MamaMiesje schreef:
Pfff wat een "mooie" foto's...die van jou in je vaders armen tegen de muur, die bracht echt de tranen in mn ogen.

van mij ook. heb zelf nooit afscheid kunnen nemen van mijn eerste paardje. dit komt hard aan, heel mooie maar heel emotionele foto's.

Barb12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:41

Prachtige foto's, stil van. Nikki wat mooi gedaan...

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:44

Ik ben geen jankerd, maar hemel, wat een prachtige en krachtige foto's.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:51

Deze foto's hebben me geraakt. Wat een intense emoties!

charmaine90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:05

Een jaar geleden alweer, het lijkt als de dag van gister dat jouw foto's bij mij naar binnen schoten.
Het is misschien egoïstisch maar ik ben nog steeds zo bang voor de dag dat ik afscheid moet nemen van mijn merrie.
Een merrie van 25 met cushing die zoveel geniet van het leven, maar jammer genoeg door haar ziekte niet het leeftijd zou kunnen behalen als dat ze zou willen.

Ik veracht de dag dat het afscheid zal aanbreken en hoop dat het net zo mooi zal gaan als dat het bij jullie is gegaan.
Met jaar vader als steun en jouw mooie merrie die rustig aan de eeuwige weides zal vertrekken.

De tranen rollen over mijn wangen bij deze reportage.
En snap dat ze pijn doen bij het zien ervan, maar wat een mooie laatste momenten.
Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat het verdriet minder wordt en ze met de tijd plaats maken voor alleen maar mooie herinneringen.

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:17

Al ken ik jou en Miralda niet, ook ik ben werkelijk geraakt door de foto's.
Zonder woorden kan je zo 'lezen' op de beelden wat er te gebeuren stond. En dan dat lieve hoofdje van Miralda ...
Ja, een paard kan werkelijk zo veel voor je betekenen dat afscheid nemen ondraaglijk is.
Veel sterkte bij het verwerkingsproces.

Simone25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:27

Tranen in m'n ogen. Hele bijzondere foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:55

Wat een bijzonder "prachtig" intense foto's.. Het is verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van je beste maatje, ookal weet je dat je de juiste keuze maakt, het is zo'n intens verdriet en moment en dat is precies zo weer gegeven.. De juiste woorden vind ik nu even niet, maar ondanks dat je nu een jaar verder bent wens ik je heel veel sterkte!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:14

Wat gaat een jaar snel ... Je vorige fotos staan nog op mijn netvlies ....
Veel sterkte ....

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:16

Wat een ontroerende foto's.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:18

Net zols bij je vorige topic de tranen in mijn ogen.
De pijn maar daarnaast ook de liefde spat van de foto's af.
Toch een hele mooie reportage die vastgelegd is,

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 23:18

Deze woorden zo lief allemaal ❤️

Valdesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:31

Wat een prachtige foto´s. Ze zijn zo intens maar dat maken de foto´s juist zo indrukwekkend. Ik werd er ook emotioneel van. Je kan ook echt zien hoe sterk jullie band was. Nog heel veel sterkte.

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:35

onwijs mooi die fotos, jeetje kreeg tranen in me ogen.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:00

Wat gaat een jaar toch snel... ik heb kippenvel op mijn armen, rug en benen en de tranen in mijn ogen. Ik vond deel 1 al zo mooi en sprekend maar deel 2 doet absoluut niet onder.. Een jaar verder.. Y;(

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 01:05

Ook hier een traantje weggepinkt. Heel veel sterkte! En wauw wat heeft de fotograaf dit mooi vastgelegd, prachtig!!

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 12:44

<3 stuk voor stuk zo lief al deze reacties

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:58

Sterkte meis, uit ervaring kan ik zeggen:

Het verdriet slijt.. maar het gemis blijft.

Volgende maand is het 6 jaar geleden dat ik bij mijn hartendief voor dezelfde keuze stond en ieder jaar weer blijft het een rot dag.

Inmiddels kan ik pas sinds vorig jaar naar onze dvd's en foto's terugkijken met een glimlach ipv tranen maar er is geen dag dat ik niet aan hem denk.

Ik ben blij dat je een nieuw maatje hebt gevonden waar je mooie nieuwe herinneringen mee gaat maken.

Hou je taai xx Sam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:40

Het vorige topic en ook hier heb ik mij eigenlijk wat afzijdig gehouden, niet wetende wat te zeggen: met Daisy zelf had ik tenslotte gewoon veel contact, dus ik had niet per se iets toe te voegen 'openbaar'. Dat voelde zelfs bijna ongepast :o Nu het bijna een jaar geleden is, wil ik toch ook iedereen bedanken voor de mooie reacties op de fotografie. Niet alleen dat raakt me, maar vooral ook de steun aan Daisy. Heel mooi om dat te zien.

Mondy schreef:
Hoe was het voor niki trouwens om er zo bij te zijn ?

Bijzonder, maar toch ook wel heftig, meer nog dan ik vooraf had ingeschat. Bijzonder omdat Daisy en haar vader mij genoeg vertrouwden aanwezig te zijn bij zo een intiem moment, dat betekent nog steeds veel voor mij. En bijzonder omdat je veel emoties te zien maar ook ervaren krijgt, te verwerken- en omdat ik Miralda natuurlijk ook wel kende toen ze nog beter was. En heftig, ja, dat spreekt natuurlijk voor zich, maar ik vond het toch heftiger dan verwacht. Ik ben al meerdere malen aanwezig geweest bij het euthanaseren van een paard, en daardoor is het proces zelf iets waar ik vrij nuchter bij kan zijn. Maar ik heb deze keer als het heftigste ervaren - terwijl de andere keren het paarden waren waar ik zelf een band mee had. Maar je beleeft het nu op een totaal andere manier, lastig uit te leggen. Het verdriet was zo immens en zo voelbaar, dat is echt niet te omschrijven.

Vooraf heb ik me ook echt afgevraagd of het niet raar, ongepast of zelfs vervelend zou zijn, maar achteraf nu ik weet dat mijn aanwezigheid en fotografie een steun zijn geweest, is er niets meer over van die twijfel of vraag. Dan ben ik alleen maar 'blij' dat ik iets heb kunnen doen om te helpen op dat moment en in de verwerking.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:10

Jee, wat een prachtige, heftige foto's.
Ook ik zit huilend achter mijn computer, en ik kan je dan ook alleen maar heel veel sterkte wensen!

MirelleV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:28

Ontzettend integer en bijzonder gedaan. Ik ben zo onwijs onder de indruk van deze foto serie.
Een ware bijdrage aan het verwerkingsproces en ook heel moedig van ieder die betrokken was.
Ik heb ook elke keer weer tranen als ik hiernaar kijk en voel de emotie echt mee vanuit de beelden.
Je hebt een bijzondere gave Nikki en niet alleen als fotografe maar ook als mens.

Liefs van je kunstvriendinnetje xxx