[IM] Dag liefste Caatje, ik mis je... (foto's HypoFocus)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

beaukonings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:30

Wat een prachtige foto's! Heel veel sterkte :j

irisje2

Re: [IM] Dag liefste Caatje, ik mis je... (foto's HypoFocus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:45

Tranen over me wangen. Wat heb je djt prachtig geschreven! De foto met heel je gezin raakte me..
Heel veel sterkte toegewenst.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 21:23

Jeetje lieve meiden, ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven met zulke mooie en ontroerende woorden van jullie. Ik vind het heel bijzonder dat jullie de liefde en de band die we hadden met onze Caatje van de foto's af kunnen lezen. Zo voelt het nl voor mij ook. Al die jaren heeft hij zo'n deel uitgemaakt van het gezin.

Ondanks dat het zo'n 'gewoon' paard was, was hij voor mij een 'gewoon bijzonder' paard. Het paard en de band welke ik nooit meer zal hebben. En dat laatste doet zeer.

Het besef dat ik hem nooit meer zal zien of knuffelen is momenteel heel erg aanwezig. En vooral het feit dat mijn maatje niet meer op de stal vlakbij m'n huis staat waar ik zo even heen kon lopen op momenten dat ik daar zin in had. Het uitje met Jesse om gewoon alleen even te poetsen en te aaien en te kijken naar de interactie tussen die 2. Ik ben echt heel blij dat ik mijn zoontje de eerste 4 jaar van zijn leven dit heb mee kunnen geven. Maar des te verdrietiger dat dit nu niet meer kan en dat ik mijn dochter dit niet kan bieden. Ik mis het vertrouwde gevoel en de vrijheid die ik had. En dat komt met vlagen steeds weer terug.

Momenteel rijd ik wel andere paarden (helaas is een nieuw eigen paard even niet te doen qua tijd en geld), maar dat voelt zo anders. Ik kan (en wil?) er niet echt een band mee opbouwen. Sta er absoluut niet open voor. Ik rij echt om het rijden, meer (nog) niet. Vraag me af of dat ooit nog gaat komen. Wellicht pas als ik zelf een nieuw paard zou kopen.

De vele reacties hier in dit topic had ik absoluut niet verwacht. Maar het doet mij echt ontzettend goed. En ik zag tot mijn grote verbazing dat de foto van Jesse bij Caatje z'n buik zelfs bij uitgelicht staan! Toch wel heel erg trots.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:26

Bizar.. een foto van een paard dat ik niet ken, mensen die ik niet ken.. en die me toch zo raakt. De laatste foto (in een link), wát een emotie komt daar vanaf zeg! Ook tranen hier. Ondanks dat het een jaar geleden is, toch erg veel sterkte met het verlies van je knappe paard!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:28

Ik zit hier achter mijn laptopje te snikken. Wat voel ik de liefde in jouw woorden en in de foto's.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:32

ManonGrr schreef:
Bizar.. een foto van een paard dat ik niet ken, mensen die ik niet ken.. en die me toch zo raakt. De laatste foto (in een link), wát een emotie komt daar vanaf zeg! Ook tranen hier. Ondanks dat het een jaar geleden is, toch erg veel sterkte met het verlies van je knappe paard!

Hier sluit ik me volledig bij aan! Wat onwijs mooi geschreven en wat fijn dat je dit je zoontje nog mee hebt kunnen geven!

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:38

ManonGrr schreef:

ook ik sluit me hierbij aan, ik had het niet beter kunnen verwoorden...
wat prachtig beschreven en hele mooie foto's!

Heel veel sterkte, wie wat wat er nog op je pad komt...misschien wel een tweede caatje..
:(:) :(:) :(:)

Secretss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:51

Prachtig geschreven, ik zit hier te janken. Heel veel sterkte!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:03

Prachtig, wat een band en herkenbaar van het niet opnieuw kunnen hechten aan een nieuw paard.
Ze staan op zo'n hoog voetstuk sommige paarden :(:) Sterkte!

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:13

Ook hier met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen en om je foto's gehuild. Wat een liefde voor je paard, dat is een prachtigere, levenslange herinnering.

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:44

Pff wat verdrietig :(
Maar wat een stoere vent die van zoon van jou!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:54

heel mooi geschreven! de band die jullie hadden met caat zijn zo goed te zien op de foto's. respect!

Brandje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:02

De tranen lopen over mijn wangen.. ik heb er geen woorden voor hoe mooi, liefdevol, sterk de band was (is) tussen jou, je zoontje en je knappe Caatje!

De foto's zijn werkelijk prachtig!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:33

Ik snap heel goed waarom je dierbaarste foto je dierbaarste foto is!

Echt heel mooi, nog steeds sterkte met het verlies

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:44

ook bij mij de tranen in me ogen. de band spat gewoon van alle foto's af

ChiChi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 00:07

Tranen in mijn ogen... wat een mooie foto's van jullie laatste momenten samen.
En wat een gemis van jouw kanjer.

En de laatste foto... pffff dat brengt zoveel verdriet en pijn terug van het verlies van mijn paard.
Ik voel met je mee...

Heel veel sterkte

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 01:00

1 van de mooiste en meest pakkende topics dat ik ooit heb tegengekomen op bokt.
Die laatste foto in link is zo vreselijk pakkend dat ik er meteen wateroogjes van kreeg...

Ontzettend veel sterkte!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:44

Ik zie dit topic nu pas.... Ben er stil van geworden.. enkel een traan die naar beneden rolt.. Wat een liefde lees en zie ik terug.. hele dikke knuffel :(:)

xRodrigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 05:33

Wat een verhaal, ik huil niet snel, maar hier moest ik toch een traan wegpinken, ik wens je heel veel sterkte! de band die jullie hebben kan je meteen lezen op de foto's :(:) Y;(

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:09

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Heb zelf 2 maanden terug ook mijn maatje verloren na 8 jaar. Ik ken het gevoel dat je echt op andere paarden rijdt om te rijden, maar geen band kan/wil opbouwen. Het is fijn om afleiding te hebben, maar zoals je eigen paard wordt het niet snel meer.. Tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal en het zien van de laatste foto!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:21

Wat den prachtig eerbetoon aan je grote vriend... Ben er stil van...

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 21:45

Dank jullie wel voor de mooie woorden allemaal! Fijn om te lezen. Ik vind het oprecht heel bijzonder te lezen dat vele van jullie zo geroerd is door mijn verhaal.

En wat een herkenning bij iedereen die ook zijn/haar maatje heeft laten gaan. Jullie ook veel sterkte natuurlijk!

yakari123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:38

xRodrigro schreef:
Wat een verhaal, ik huil niet snel, maar hier moest ik toch een traan wegpinken, ik wens je heel veel sterkte! de band die jullie hebben kan je meteen lezen op de foto's :(:) Y;(

Ik sluit me hier bij aaan