Hoi Amber Wat verschrikkelijk voor je dat je Pagella hebt moeten laten gaan. Ik wens je dan ook alle sterkte van de wereld om met het verlies van deze kanjer om te gaan!
Och, de beroemde Pagella en jouw grote vriendin..wat verdrietig dit! Ik wens jou veel sterkte, want wat moet het gemis groot zijn..
Anoniem
Geplaatst: 12-05-12 16:32
Heel, heel veel sterkte Amber..! Wat heb jij voor haar gevochten zeg, ieder ander zou allang de strijdbijl laten liggen, maar jij ging maar door. Ik heb echt heel veel bewondering voor hoe jij je voor haar hebt ingezet!
Ik heb genoten van alle keren dat ik jullie op de foto heb mogen zetten, een geweldig stel!
Heel veel sterkte.
geerke
Geplaatst: 12-05-12 16:38
och wat triest! Was toch dat paard met dat scheve neusje? Waar is ze aan doodgegaan?Of heb je haar in laten slapen? Sorry,ik kan dat nergens terugvinden.Ben helemaal verbaasd en geschrokken!
Ik las de naam Pagella en ik schrok ervan. Ik was ook een stille meelezer en ik vond het altijd een prachtig paard!!! Groot respect voor jou!! Ongelofelijk dat ze er niet meer is... Heel veel sterkte!!!!!
eline10
Geplaatst: 12-05-12 16:41
Heel erg veel sterkte Respect dat je die keuze hebt gemaakt.
Joscaa
Geplaatst: 12-05-12 17:26
Jeetje wat erg, heel erg veel sterkte. Eerlijk besluit...
Ik herkende haar net als vele hier meteen aan haar naam. Heb toendertijd je topics gevolgd en heb veel respect voor je wat je allemaal hebt gedaan voor haar.
Heel veel sterkte met dit verlies...
Cyrilletje
Geplaatst: 12-05-12 20:01
Ach, nee... Dat mooie paard met haar bijzondere snuitje! Heel veel sterkte de komende tijd.
Wat erg zeg! Heel veel sterkte met dit grote verlies, het was een prachtmerrie!
Bazinga
Geplaatst: 13-05-12 10:21
Veel sterkte! Je hebt haar een kans gegeven en gestreden voor haar, waar anderen dit niet hadden gedaan!
myquitte
Geplaatst: 13-05-12 10:25
ik volgde jullie altijd als stille lezer. Ik heb het zelfs met mijn man over jullie gehad. Jullie zijn toch wel beroemd geworden, nadat je besloot haar te laten opereren aan haar neusje. Ik vond jullie altijd heel bijzonder samen, en Pagella echt een prachtige meid. Dit bericht had ik dus ook nooit verwacht, maar ik vind het heel dapper van je, en een verstandig besluit, door in haar ogen een beslissing te nemen. Heel veel sterkte met dit verlies. Je hebt het beste gedaan wat je hebt kunnen doen. Nogmaals, heel veel sterkte.....