Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mirjammie schreef:Pff Caroline, als ik die foto's zie ben ik weer even helemaal terug bij dinsdagAls ik naar die foto van hem en mij samen kijk voel ik gewoon zijn mond weer over mijn hand gaan om de appel op te eten die ik voor hem had
Je hebt helemaal gelijk dat hij zelfs vlak voordat hij ging nog even prachtig en vrolijk was als altijd, je zag niets aan hem, totdat hij ging lopen![]()
@brenpasbeau: wat een prachtig gedicht voor Zephy.. Dank je wel...
kally schreef:Jee, wat erg om zo een zeer jong paard te verliezen.....heel triest, zie dat er al een
klein beetje tijd overheen is maar wens je alsnog heel veel sterkte met je verlies......
_Jessica schreef:Hey meis,
Ik zie nu je topic pas.
Vreselijk dat dit gebeurd is.
Ik weet nog hoe lekker eigenwijs hij liep te showen in Duitsland
Geweldig ook hoe hij het rijden oppakte en met zijn eerste wedstrijd al 2 keer eerste werd!
Heel erg veel sterkte met het verlies en als ik wat voor je kan doen weet je me te bereiken.
Jij ook heel erg veel sterkte Mirjam!
eowyn04 schreef:Ze zeggen altijd dat een paard groot en sterk is, nou je ziet maar hoe groot en sterk zo'n paard is.
Een ongelukje zit in een klein hoekje en je grote sterke vriend is er niet meer!
Heb nu zelf ook een paard van 4, het is dan wel de dochter van mijn oudere merrie, maar
ik zou ook gillend gek worden als er wat met haar gebeurd.
Meid, ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!!![]()
rhaps schreef:Hey,
Wat ontzettend naar voor je....Ik weet precies hoe je je voelt.
Vorig jaar is mijn toen exact 4 jarige merrie ook overleden (koliek). Ik heb haar ook als jaarling gekocht en had net een wedstrijdje gestart.
Ik wens je heel veel sterkte met je verlies....
macke schreef:Zoals Caroline al zei had foto's maken geen zin, al was dat natuurlijk het eerste waar we om gevraagd hebben.. Het was ook echt extra zuur dat je aan de buitenkant niets aan hem zag, hij was echt helemaal zichzelf, tótdat hij ging lopen, dat was echt een heel erg naar gezichtzijn er ook rontgenfoto's van hem gemaakt, vond dat hij er erg goed bijstond en als een paard zijn been breekt, wat ik helaas vaak van dichtbij heb gezien staat hij er niet op.
Caroline1985 schreef:Ik ben ook blij dat je ze geplaatst hebt, gelukkig hebben we die dag nog heel veel foto's van hem kunnen maken...Mirjam, ik heb precies het zelfde maar ik wilde ze toch even plaatsen... Net zoals die rozen een soort eerbetoon!!!!!!
Mirjammie schreef:rocar schreef:Ook wil ik mijn steun betuigen aan mijn vriendin en aan mirjam. Ik zal hem erg missen. Al was ik niet de held die op hem durfde te zitten als het harder ging dan de normale looppas. Ik heb jou Zeph, altijd met alle liefde verzorgd en heb erg genoten van al je streken die je altijd uithaalde. Ik zal nog vaak aan je denken.
rust zacht
R.I.P.
Ahh Ronald wat lief van je... Gaat het met jou ook weer een beetje, je bent je ook echt kapot geschrokken gisteren he?![]()
fionaa schreef:Hee.. Heel erg veel sterkte! Wat een nachtmerrie.
Gelukkig hebben jullie nog vele foto's op de dag kunnen maken. Zijn mooie foto's geworden.
Sterkte nogmaals en sterkte om dit te gaan verwerken.
Fiona.