Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is vorige week gebeurd                                                         
 En operatie was 4% kans o p overleving! 
 ik mis haar zo 

op een ochtend ging mijn zus ze eten geven en toe stond hij daar helemaal vertijfd..:'( toen heeft ze gelijk der baas gebeld(DA) en die heeft em gelijk opgehaald.. en toen een paar dagen later kwam ik thuis bleek dat ie de avond ervoor dood is gegaan..                                                         

) maakte ze een schijnbeweging, kwam met haar achterhand onder het draad en ze wilde er onder vandaan. Ze probeerde zich met haar voorbenen van de grond op te drukken en overeind te krabbelen, toen brak t...                                                         
 , ze hebben haar toen naar een soort rusthuis gebracht (want ze kon op-een-gegeven moment echt niet meer lopen) die meneer wist nog niet wat hij er mee ging doen inslapen of nog even laten leven. Nog even laten genieten van die rust. Daisy denk nog iedere seconde aan je meid.  

joycie schreef:Je moet je foto eerst ergens op internet uploaden, bijvoorbeeld bij www.imageshack.us