[IM] 3e paard in een jaar... hoe hard kan het zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon87

Re: 3e paard in een jaar... hoe hard kan het zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 07:36

oh wat erg... wat erg!
Ik zit hier ook een traantje weg te pinken.
Wat verschrikkelijk dat jullie er weer eentje hebben moeten afgeven en ook nog op deze manier!
Niet eerlijk :(
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

irene_sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 19:42

Ik zit hier (zoals vele, zo te zien) met tranen in mijn ogen.. Jeetje, wat heftig. Ik vind het laatste stuk van wat je schrijft erg mooi, dat ze nu weer samen zijn.
Veel sterkte!

bentejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 19:47

Wat verschrikkelijk zeg! Ik vind het laatste stukje ook heel mooi geschreven. Heel, heel veel sterkte!

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 08:13

Dankjulliewel allemaal!

Vandaag de dag is het nog steeds moeilijk te begrijpen en de eerste twee weken ben ik ook niet echt vrolijk geweest, slecht geslapen en amper kunnen eten. Maar ben nu wel beetje opgevrolijkt want mijn moeder heeft een nieuw paard gevonden! Ze wilde snel op zoek naar een maatje voor flame, nu komt hij wel apart want ze is verliefd geworden op een prachtige 3jarige andalusier hengst! Het is echt een ontzettend lief dier en we hadden er beide een klik mee. Over 3 weken komt hij waarschijnlijk en eveneens komt het paard van mijn instructrice dan ook.
Flame verveelt zich nu wel flink, ze begint te schuren en te knagen overal... Maar ik geef haar elke dag minstens een uur bezigheid als ik thuis ben en door de andalusier heb ik besloten ook de vrijheidsdressuur en natural horsemanship op te pakken! Heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan want gister bitloos gereden en het ging echt super, beide waren we lekker ontspannen en ze was zo vrolijk, ze geniet van de aandacht en hadden ook echt lach momentjes gister! Dus we vrolijker elkaar lekker op momenteel :)

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 21:58

Onze wei is zojuist weer wat opgevuld! Flame was toch wel erg eenzaam dus gister opgebeld of paard van mijn instructrice eerder kon komen en vanavond is hij gekomen :) flame was heel vrolijk en ze staan nu al heerlijk samen te eten, ben er erg blij mee!

Storm199

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:19

Heb net zitten lezen, wat een afschuwelijke tijd is dat geweest! Veel sterkte en toch plezier gewenst met je nieuwe paardje :j

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 16:28

dankjewel!