Mijn ritme is nog steeds niet aangepast Ik blijf steeds maar denken: "Ik moet vandaag echt naar stal, ik ben al zo lang niet geweest...!" Heel vreemd. Als ik ook ergens naar toe ga, winkel ofzo, roep ik nog steeds naar boven: "Ik ben even naar R...de stad!" Maar verder gaat het goed met me, ik besefte vanmorgen vroeg dat het alweer twee weken geleden is...!
Ik heb vandaag de canvassen van twee mooie foto's binnengekregen, ik zal nog even een fotootje maken als ze hangen.
Twee weken alweer.... tjeetje, tijd gaat echt snel!!
Ik ben benieuwd naar de foto!
Dat ritme zal je nog wel een tijdje houden... Dat is erg vervelend, maar zal slijten.
Jolien87
Geplaatst: 25-03-11 21:41
Pfff wat gaat de tijd snel zeg! He bah dat is naar zeg...Het is natuurlijk ook zo'n gewoonte voor je. Denk je nog wel na over een nieuw paard? Ik ben benieuwd naar de canvassen van hem.
Ja ooit zal er wel weer eens een nieuw paard komen, maar nu nog even niet. Ten eerste kan ik het financieel en qua tijd niet redden (er zitten momenteel eigenlijk te weinig uren in een dag), maar ik heb er ook gewoon even geen zin meer in, na al dit gedoe
Ik ga denk ik wel op zoek naar een verzorgpaardje, zo ben ik jaren geleden ook begonnen...! Zo kan ik wel lekker bezig blijven in de paarden, maar hoef ik even geen moeilijke beslissingen te maken.
ryanviv
Geplaatst: 25-03-11 22:12
heel goed je hebt het beste gedaan voor het paard
hellooworldd
Geplaatst: 26-03-11 20:08
Wauw, wat ontzettend knap dat je dat hebt kunnen doen zeg.. dikke respect!
thaampjee
Geplaatst: 28-03-11 19:41
Pff, wat een paard! Je hebt het super mooi omschreven! Het was een top paard om te zien! Maar, de juiste beslissing heb je zeker genomen. Het leuke paard was op het laatst echt niet meer te herkennen... En toch wil ik je zeggen, dat je een súper leuk en gaaf paardje had! Sterkte ermee!
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-11 19:44
Dankjewel Thamar. Hij was inderdaad echt niet meer zichzelf op het laatst Hoe duidelijk kan het zijn als je lieve goedzak opeens niet meer zo'n lieve goedzak is...?
thaampjee
Geplaatst: 28-03-11 19:47
Nee, echt niet! op het laatst intresseerde hem helemaal niks meer, hij liep ook mij bijna omver met binnen halen, zo lomp was hij toen. Hij wilde graag iets doen, dat was te merken. hij verveelde zich... zo zie je maar weer wat voor wilskracht het paardje heeft gehad!
Autumnn
Geplaatst: 26-04-11 17:18
Wauw, wat een beslissing.. Respect, echt! Heel veel sterkte!