hey bedankt allemaal voor de lieve reacties, als ik ergens mijn steun kan vinden dan is het bokt wel
ik heb een mega leuk paarjde op het oog, en hoop dat het wat word, want marnix blijft in mijn hoofd spoken, maar een beetje afleiding zou goed voor me zijn
De tijd gaat snel he... kun je het verdriet een beetje een plekje geven voor zover dat mogelijk is? En is het nieuwe paardje wat je op het oog had iets geworden? Sterkte nog...
Rowan_
Geplaatst: 23-04-11 13:43
Heel veel sterkte! Dat je nu niks voelt kom denk ik omdat je het besef nog niet hebt. En als jij een nieuwe haf wilt gaan halen, dan moet je dat gewoon doen!
Ja weet je, ik heb er telkens moeite mee om op andere paarden te rijden, vind het niet eens leuk, maar ik ga door omdat ik de sport zo ontzettend leuk vind. Maar het is niet meer hetzelfde. En ik ga pas op zoek naar een nieuw paardje... als ik mijn gevoel terug heb van: NU wil ik er eentje
Asmara
Geplaatst: 27-04-11 16:04
Sterkte!
het was waarschijnlijk het beste voor je paardje..
Claudia1993_
Geplaatst: 28-04-11 15:01
Veel sterkte! Helaas weet ik precies hoe jij je voelde. Ben 3 jaar geleden ook mijn pony verloren, en op het moment dat ik te horen kreeg dat ze was ingeslapen voelde ik ook niks. Voelde me alleen heel erg leeg, uiteindelijk is dat verdriet er echt nog wel uitgekomen.
Ik ben ook al vrij snel daarna op zoek gegaan naar een nieuwe pony. Ik moet zeggen dat de afleiding mij heel goed gedaan heeft, maar voelde voor mij op dat moment ook goed.
Nog heel veel sterkte! Bijzonder verhaal dat je hem precies 1 jaar gehad hebt. Hopelijk vind je wanneer je denkt dat het de juiste tijd is weer een ander paard.